5
  • racsp
    #5
    Sőt egy C64 igazából nem is 3,5Mhz volt hanem 980Khz igy még érdekesebb az arány.
  • Macropus Rufus
    #4
    Ez most komoly? Ma már nincsenek un. programozók? Mert ne magyarázzák már meg, hogy egy 2d mászkálósnak kell egy 1060-as vga meg 8giga ram és 10giga a hdd-n....
    Mi a fene indokolja ezt? Azon kívül, hogy a fejlesztő nem tud programozni....
    C64 esetében kellett egy 3.5Mhz cpu (most 1000x gyorsabb kell). Ugye max. 64kB memória jöhetett szóba, most ~128x több memória kell. És ugye a másiknak max. egy kazettán kellett x fordulat ami barátok közt sem érte el a több száz kB-ot... Most meg 10.000Mb kell neki.... Hát ez aztán a fejlődés.

    Am. ki fogom próbálni mert anno nagyon tetszett a játék. A haver itt röhög, mert ő majdnem hasonló konfigon VR-t játszik (1060 helyett 1070-el)
  • Negritis
    #2
    dehogynem, a NES játékok brutális eladásokat produkáltak és hasonlóan nehezek voltak
  • savior666
    #1
    Még C64-en játszottam ezzel fekete-fehérben úgy 25-30 évvel ezelőtt.
    Olyan nehéz volt, hogy már az első pár perc után meghaltunk.
    Mondjuk annak idején minden játék nagyon nehézre volt csinálva, így aztán nem csoda hogy nem terjedtek el olyan széles körben, mint a mai játékok.

    Utoljára szerkesztette: savior666, 2021.06.13. 18:33:53