5
  • repvez
    #5
    pedig pont ugy lenne értelme, mondjuk nem ugy értem, hogy minden jött ment civil cégnek megadni az engedéyt.
    űCSak az állami rendszer részeként, mint az egészség ügy a nav meg a pénzintézetek .

    Mert most még a bank sem képes leigazolni engem elektronikusan , hogy külföldről intzzek ugyet, mert csak személyesen lehet vagy meghatalmazott utján, papiir alapon. még ugy sem, hogy az elekrtonikus bevizsgálással a kormányablakon keresztül hitelesitem a dokumentumokat amiket el kell küldeni.

    Ami a GDPR-t illetti, az meg pont nem azt csinálja amire kellene hogy szolgáljon. egyrészről csak kellemettlenebbé tette a internethasználatot a felugro és kikerülhetetlen popupjaival, mászrészről, meg ugy is mindenki megadjja az engedélyeket , mert senki sem tudja végigolvasni, hogy ki milyen célból kéri az engedélyt az oldal használatához, igy csak a cégek saját magukat védik le vele, az adatszerzésükre és nem azért, hogy a te személyes adataid biztosnágba legyenek.
  • PetruZ
    #4
    A személyes adatokat kezelő rendszerek nem köthetők össze, mert különböző adatköröket kezelnek. Dzsídípíár, ombuszman, ez van.
  • repvez
    #3
    ott müködik, ahol, minden digitálisan megy. DE ahol még minden papir alapon müködik ott nem .
    És ez igaz a közigazgatásra is, egy csomo helyen meg lehetne oldani a digitalizálást, de helyette még mindig be kell menni személyesen egy aláirás miatt vagy, hogy legyen rajta pecsét.

    És érdekes modon mindenhol csak azt olvasni, hogy hogyan tudják a kisembereket lekövetni , meg adatot gyűjteni róluk , de olyat miért nem olvasni, hogy az amugy is meglévő adatokat összekapcsolva lecsökkentik a folyamatát annak, hogy elintézz valami ügyet .

    például ha valakinek meghal valakije, akkor most egy csomo papirt be kell szerezni és csomo helyre elmenni, ha nem csinált végrendeletet vagy nincs rendezett paprja az elhunytnak akkor rémálom mindenkinek.
    Miért nincs egy folyamatlista , hogy bejelenti a hozzátartozó, hogy ez és ez elhunyt, akkor a kormányablakban meg egyéb helyen ott van minden adat , hogy az a személy melyik bankkal volt szerződésben milyen befizetései szerzódései voltak. az összes szolgáltató felé automatikusan menjen jelzés, hogy ez a személy már nem veszi igénybe a szolgáltatásokat, ne küldjenek nneki ki több csekket, meg a TV, internet egyéb elöfizetésekről. kocsi biztositás lakás és egyéb közüzemi számlázás.
    minden ilyesmi menjen automatikusan ,ne a hozátartózónak keljen összevadászni, hogy milye volt az elhunytnak, a hagyatéki tárgyalásra, mibe volt a pénze fektetve és hol stb..

    Ha ide eljutnak majd akkor lenne értelme azt mondani, hogy javitottak valamit az emberek életét, de amig csak azon megy a fejlesztés, hoyg hogyan tudjuk mégjobban lekövetni és kizsigerelni addig nem érdekel.

  • grobs
    #2
    A világjárványnak egy haszna biztosan volt: bebizonyította, hogy az irodai munkahelyek 100%-ban működnek iroda nélkül. Korábban a management könnyen hárított, de mostmár nehéz valós indokot találni arra, hogy miért kell naponta ingázni ... azon kívül, hogy "csak".
  • Macropus Rufus
    #1
    ez de jó duma, hogy azért csinálják mert a kontakt kutatás miatt... Meg, hogy le kapcsolja a rendszer a villanyt, ha már nincs ott senki. Wow. Ez utóbbi most is létező technológia és nem igényli a user megfigyelését.