5
-
Csaba161 #5 Meg lehet nézni szegény villamoskocsi-veztőket a CAF járműveken. Ugyan nincsenek megfigyelve, de a bal kéz hüvelykujjával állandóan tekerniük kell egy gombot, onnan tudják megfelelő állapotban vannak-e...
-
Macropus Rufus #4 "tavaly április és október között 3,2 millió km-t vezettek le a tesztben résztvevő autók és sofőrök, ezzel csaknem felére csökkentették a balesetek számát,..."
Tehát levezettek 3.2 millió km-t és ezzel felére csökkentették a balesetek számát? mifaszvan? Azért csökkent 50%-ot a baleseteiknek a száma mert 3.2millió km-t vezettek le? Anno volt olyan magyarórán, hogy fogalmazás. Az manapság már nincs?
Am. a lényeg ott van: mivel kamerák hesszölik a sofőrt ezért a nyomorultja nem mer pl. telózni vezetés közben. " majdnem felére csökkent a figyelem megosztása a vezetés és valamilyen más tevékenység között" ezek okozták vélhetően az Amazon baleseteinek az 50%-át, hiszen ezzel párhuzamosan a balesetek száma is 50%-al csökkent.
Aztkaurvaéletbe. Gyak. elmondható, hogy az Amazon szempontjából 100%-ban megérthető a lépés: csomó nyomorult az ő logójával ellátott autóval csinál balesetet úgy, hogy b@sztatja azt a telót vezetés közben. Az Amazon részéről teljesen megértem a dogot. Csak a megoldással nem értek egyet.
De biztos lehetne erre egy jobb megoldás, mert ez nem az. -
Sequoyah #3 Sehol sincs meg az automatizalas. Egyelore hiany van a soforokbol. Szoval ez egy oriasi ongol lenne. -
defiant9 #2 Az még odébb van, simán felmondhatná most is a partneri szerződést. A lényeg itt inkább az hogyha fele annyi a baleset mert aktívan/folyamatosan szűrik a vezetőket akkor a biztosítók is azt mondják hogy OK, akkor fele annyi a biztosítási díjért vállalom, újabb versenyelőny a konkurenciához képest. Másrészt a baleset miatti kézbesítés csúszások is feleződnek. -
Kryon #1 Évek óta mondogatják, hogy automatizálni akarják a kiszállítást. Ha ezért hirtelen egy csomó embert kirúgnának, abból nyilván nagy botrány lenne. Így inkább elérik, hogy addigra maguktól mondjanak fel.