jocco#6
Az első szériás motorok vízhűtésének szigetelése ha elérik v sérül, nem kintre vezeti a vizet hanem a motoron belülre s annak instant halálát okozva. Rengeteg ilyen döglött motor van ez ismert tervezési hiba, azóta javították is az új motorokban. De a réginél nem orvosolható, ha megdöglik szerencsés esetben gariban cseréik.
inkvisitor#5
Megmondanád mi konstrukciós hiba az elektromos motorban?
Vagy az Akkuban?
#4
Tudod milyen drágák a Tesla bontott alkatrészek (főleg a konstrukciós hibás motorok meg az akku)?
kvp#1
A teslak valojaban nagyon jol hack-elheto jarmuvek. Jailbreak utan akar rendes tavvezerlo alkalmazast is lehet rajuk rakni es onnantol a vilag barmely reszerol a neten keresztul, akar egy telefonrol is taviranyithato a kocsi a kamerakepek alapjan. Az, hogy ezt nem csak a sajat, hanem nagyjabol barki mas autojaval meg lehet csinalni mar egy picit aggasztobb, de azert egy viszonylag konnyen javithato hibarol van szo es az auto kozelebe kell jutni hozza. (100-200 meteren belulre) A sajatjat pedig mindenki ugy alakitja at ahogy akarja. Ha pl. en taviranyitos autot akarok epiteni egy sajat teslabol vagy egy nyergesvontatobol, akkor miert ne tehetnem meg? (azon kivul, hogy eletveszelyes lenne veluk jatszani)