6
-
#6 Teljesen igazad van. Az emberek reménytelenül idióták, legalábbis egy részük. Na és pont ők fogják benyomni az Autópilcsit, feltenni a fülest, hátradönteni az ülést és benyomni a szunyát, amikor a korlátozások megmondják, hogy ne tegye! ;) -
duke #5 Nemreg lattam egy utfelbontast, astak egy kb 3x3 meteres 2 meter mely godrot az egyik jol kivilagitott keresztezodeshez kozel. Sima ketsavos ut, az egyik savban volt a godor, tehat nem egy bonyolult szituacio. Volt minden, terelobolya, szallagozas, csikos fakordon, es harom naracssarga villogo. Masnapra, mar bele volt allva egy auto a godorbe. Megis mi a faszt lehetett volna meg csinalni, hogy egy barom se zuhanjon bele ? Odatenni egy szirenazo, villogo, anyahajot ? De nyilvan annak is nekiment volna, es utanna reklamalt volna, hogy mit keres egy anyahajo az ut kozepen.
Nem, az emberek tobbsege remenytelenul idiota, es nincs olyan szabaly vagy kepzes, amivel ezen valtoztatni lehetne. Ha lifteket nem automatizaltak volna, akkor mindennap lezuhanna valamelyik agyalagyult a pincebe, az tutti.
Utoljára szerkesztette: duke, 2020.11.24. 02:28:29 -
duke #4 Nem, nem volna olcsobb. Mert az emberek akkor sem tartanak be meg a legalavetobb szabalyokat sem, ha minden vezeto melle beultetnenek ket rendort, aki a fejehez tartott fegyverrel probalna kenyszeritene legalabb az alapveto szabalyok betartasara. Azon kivul hogy az emberek egy resze tenyleg tok hulye, azok sem tartjak be a szabalyokat, akik agyilag kepesek volnanak ra. Egesz egyszeruen lehetetlen az embereket rakenyszeriteni a szabalyos vezetesre, mert az auto az szorakozas, kikapcsolodas buli, moka, kacagas, feszultseglevezetes, gurulodiszko, es a legkevesbe sem akarnak az emberek feszulten minden tizedmasodpercben a vezetesre figyelni, koncentralni, pedig csak igy volnanak kepesek az emberek tobbe kevesbe balesetmentesen vezet. De ez teljesen keptelenseg, mert akkor az autovezetes lenyege a szorakozas szunne meg, es egy kimerito, faradsagos, kenyelmetlen tevekenyseg lenne. -
defiant9 #2 Valójában az L3 teljesíthető ilyen erős korlátokkal is mint autópályás önálló araszolás, de egyetértek azzal a meglátással hogy ez nem egy akkora durranás. -
#1 A cikkből kiderül, hogy nem teljesen 3-as az automatizálás, illetve nem normál utakon, hanem csak komoly feltételekkel.
Szóval nevezzük csak 2,5 szintű megoldásnak ezt is.
Utoljára szerkesztette: Tetsuo, 2020.11.21. 21:06:41