5
-
kvp #5 Lehet ezt ertelmesen is csinalni. Az uj Tesla aksik kulso burkolata a jarmu padlolemeze. Nem a karosszeria kulso feluletere rakjak, hanem egy szep nagy tombben a 4 kerek kozze, az utaster ala. A jarmu egyik legvedettebb helye. A karosszeria burkolata pedig lehet egy leheletvekony fem vagy muanyag reteg es ha serul, akkor se tortenik semmi.
ps: A Tesla 3-as letra alvazak onjaroak, mint ahogy a regi T modellek is azok voltak. Az alvaz tartalmaz mindent, ami a meghajtashoz es a kormanyzashoz kell. Ha a sofor tesz egy samlit az aksicsomagra es beul a kormany moge, akkor mar mozgaskepes is. (legkondi, lampak, onvezeto elektronika, ajtok, kijelzok, stb. nincsennek az alvazon, azok a kasztnira kerulnek, az ulesekkel egyutt) -
pakeszke #4 ahogy azt a szogletes kepet a szurke anyaggal elnezem ez mar a Teslanak is eszebe jutott amikor azt a SUVot elkeszitette -
#3 Hogy ez mekkora üzlet! Nagyon okos húzásnak tűnik :) -
#2 Én is erre gondoltam.
Meg ugye, ha egy-egy cella kiesik, így még esély sincs arra, hogy cseréljék. Akkor kukázzák az egész kocsit, mert mondjuk néhány pár száz forint értékű cella egy koccanásnál kiesik? :O
Mondjuk a gyártók örlülnének a megoldásnak. XD -
#1 Én ezt értem, csak ehhez ki kell dobni a lítiumot a kukába... mert az ugye robbanóanyag. És amíg biztosan tárolva van egy kevés a telóban, addig jók vagyunk, de...
itt körbe akarják pakolni a kasznit akksival :D
olyan kéne, ami nem hogy nem robban, de esetleg nem is ég :)