Medieval s..t
Jelentkezz be a hozzászóláshoz.
unity fordito viszi (néhol nem de azt nem tudom miért)
Utoljára szerkesztette: Montanosz, 2022.04.29. 10:28:49
http://www.kompletta.hu/ http://yanet.hu/
http://www.kompletta.hu/ http://yanet.hu/
tuti kipróbálom
”~Alonso, Lewis is behind you. ~I don’t want to hear that!”. videók: http://www.dailymotion.com/b-type
Ez az éhség-szomjúság dolog egy olyan amivel qvára meg lehet nehezíteni egy játékot az elején ami nem fog pozitív visszajelzéseket termelni, ami kényszerpályára teheti a fejlesztőket. ..és persze ezzel úgy faxán el is lehet aprózni a játékmenetet... fehére, vitaminok...zsírok ajaj 😊))
”~Alonso, Lewis is behind you. ~I don’t want to hear that!”. videók: http://www.dailymotion.com/b-type
http://www.kompletta.hu/ http://yanet.hu/
http://www.kompletta.hu/ http://yanet.hu/
”~Alonso, Lewis is behind you. ~I don’t want to hear that!”. videók: http://www.dailymotion.com/b-type
"Awdsmfafoothimaaafootafootwhscuseme" JB
http://www.kompletta.hu/ http://yanet.hu/
http://www.kompletta.hu/ http://yanet.hu/
Utoljára szerkesztette: hapi, 2022.03.12. 11:16:21
”~Alonso, Lewis is behind you. ~I don’t want to hear that!”. videók: http://www.dailymotion.com/b-type
http://www.kompletta.hu/ http://yanet.hu/
"Awdsmfafoothimaaafootafootwhscuseme" JB
Twilight Star: Heart of Eir
Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2022.01.23. 12:15:58
"Awdsmfafoothimaaafootafootwhscuseme" JB
http://www.kompletta.hu/ http://yanet.hu/
Myth of Empires
"Awdsmfafoothimaaafootafootwhscuseme" JB
Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2022.01.16. 14:24:44
"Awdsmfafoothimaaafootafootwhscuseme" JB
"Awdsmfafoothimaaafootafootwhscuseme" JB
http://www.kompletta.hu/ http://yanet.hu/
Expeditions: Viking (2017)
és akkor most jön a Expeditions: Rome amit be is híreztél ide (köszi egyébként, mert elmentem mellette volna jan.20.-n)
”~Alonso, Lewis is behind you. ~I don’t want to hear that!”. videók: http://www.dailymotion.com/b-type
"Awdsmfafoothimaaafootafootwhscuseme" JB
Az Expeditions viszont azonnali vétel lesz, az előző kettő is nagyon tetszett. csapat alapú körökre osztott harc, jó történettel, történetvezetéssel, és remek Realms of Arcania beütéssel (táborozás).
”~Alonso, Lewis is behind you. ~I don’t want to hear that!”. videók: http://www.dailymotion.com/b-type
http://www.kompletta.hu/ http://yanet.hu/
http://www.kompletta.hu/ http://yanet.hu/
"Awdsmfafoothimaaafootafootwhscuseme" JB