3
  • NEXUS6
    #3
    Én ott látom a problémát, hogy a kényelem, a forgalom tempójának növelése és a biztonság jelentős növelése egyszerre jelenlevő olyan követelmény, amit az önvezető autókkal szemben támasztanak. Az elmélet, az alapfeltevés az, hogy az embert kihagyva szinte automatikusan mindhárom területen előrelépés történik. Azonban a tapasztalatok azt mutatják, hogy szignifikáns növekedés igazából inkább csak 2 tényezőben válhat valóra, akár a 3. rovására.
  • defiant9
    #2
    Ez a kezdenek felzárkózni nekem kétséges, inkább úgy mondanám hogy tényleg ráébredtek hogy fejleszteni kell SW téren, és szerintem nem is az a fő gondjuk hogy 2 év előnye van most, hanem hogy nő a technológiai gap a német autógyárakkal szemben mivel a Tesla olyan autót tudott összerakni amit vesznek és folyamatosan valós körülmények közt szolgáltatja a fejlesztéshez szükséges teszt adatokat. A LIDAR kihagyását leszámítva ezt jól csinálta Elon. A SW fejlesztés az SW fejlesztés, nem az autógyárak fogják a hibátlanság szent grálját ide behozni amikor azt látjuk hogy még – az elvileg kiforrott - mechanika terén is iszonyú sok hibát vétenek és tömeges visszahívások vannak a prémium gyártóknál is.
  • duke
    #1
    "Nem elegendő, ha a robotgépkocsik 100 esetből csak 99-ben közlekednek biztonságosan."

    Ezzel nem mondott semmi ujat. Eddig sem csak 99 % -os megbizhatosagrol volt szo, inkabb a 99.9999 % az elfogadhato cel. Tehat mondjuk hogy 1 millio autokent evente legfeljebb 1 baleset tortenjen, es az se legyen halalos.