4
  • SZUsszan
    #4
    Az, hogy a CoH klasszikus-e, azon nem szeretnék vitatkozni. Van erős rajongótábora. Nem mai gyerek, de eléggé nyitott mi a klasszikus a játékok között.

    De hogy a CoH nem Real time strategy játék? Valósidőben stratégiázol. Nyersanyagokért harcolsz, csak nem minerek szedik ki a földből, hanem területeket kell érte birtokolnod. Építhetsz pár fajta épületet is, nem sokat az igaz, de építhetsz. A unitok kellőképpen kő-papír-ollósak egyenlő feltételek között bevetve. Viszont sokkal szabadabban tudod ezeket a feltételeket módosítani a fedezék rendszerrel és a suppression, meg critical hitekkel.

    Ellentétben a nagy klasszikusokkal, ahol a gyorsabban több, szinte mindig győz kisebb mapokon, a nagyobbokon is a túlerő lasszózva jobb klikk megveri a kisebb csapatokat.
  • Yagami
    #3
    Maradjunk annyiban, hogyha valami az év "meglepetése", akkor az Genshin Impact, ami a semmiből jött ugye (ezért a meglepetés), és igen csak igényesen összerakott, tiszteletet kiváltó munka lett. Bár ezt itt gondolom hiába is magyaráznám a releváns sg gamer-mester cikkíróknak. Pláne vicces ez a cikk, mert a fele arról szól, hogy valójában egy szar ez a játék, hadd ne idézgessek belőle :D
  • Sippie
    #2
    szintén... amikor megláttam a videót a játékmenetről már skippeltem is.
  • a_n_d_r_e_w
    #1
    Hatalmas csalodas reszemrol, betat probaltam ki. "Klasszikus RTS"-kent reklamozza magat, de se nem klasszikus, se nem RTS. Ez a CoH vonalat kepviseli, amit en nem sorolok az RTS-ek koze, plane nem a klasszikusokhoz (Dune, C&C, War/Starcraft, KKnD, stb). Biztos jo jatek a maga nemeben, de en a CoH vonalat egyaltalan nem szeretem es igy baromi felrevezeto a marketing.