4
  • NEXUS6
    #4
    Lassan nekem is leesett, hogy Nolan gyak brit/európai filmeket csinál. Ilyen szempontból valóban előrelépés a standard hálivúdi xarokhoz képest. Lehetne olyan, mint Cameron, aki már értelmetlen szintig képes beleragadni a technikai részletekbe, tudományos alapok tisztaságába. Nolan kb azokon a csecseken nevelkedett, mint pl. Ridley Scott, és rendezői kvalitásában ezért mutat hasonlóságot, történet vezetés, vágás, látvány stb. mind csillagos ötös nála is. Scott fő/visszatérő témja az ember eredete és jövője, az ember feletti ember, Nolané meg az idő. Kár, hogy ahogy Scott sem tud igazán újat mondani a témájáról a második ilyen filmje után, ugyan így Nolan időmániája is kezd önismétlésbe fordulni. Nolan viszont ebben a filmjében szerintem a legrealisztikusabb karaktereket hozta össze, mármint saját szintjéhez képest. Ami mindenképpen egyfajta fejlődés.
  • frontway
    #2
    Nálam nem volt sikeres. Ezt már előadták sok filmben, csak azokban még követhető volt. Ez meg katyvasz. Nem tudtam élvezni. A zenét, hang efekteket meg aki alá vágta. Borzalmas volt. Sok helyen direkt zavart is és elvette a koncentrációt a mozitól. Nem fogom még egyszer megnézni.
    Utoljára szerkesztette: frontway, 2020.08.31. 20:28:52
  • NEXUS6
    #1
    Aki megelégszik az Interstellar "tudományosságával", azt elszédítheti a sodró lendület, főleg ha a film önellentmondásain is túlteszi magát, helyesebben a nagy rohanásban nem ér rájuk figyelni. Aki, nem több mint 5 SpektrumTV-s kavantumfizikai , kozmológiai ismeretterjesztő filmet megnézett és valamennyire meg is értette, az összevonja a szemöldökét, idegbajt, vagy röhögőgörcsdöt kap, vérmérséklettől függően. De ez az Interstellarnál is így volt. XD