5
  • kvp
    #5
    Ha jol ertem csak az europai cegeket akarjak ellehetetleniteni. A tobbiek egyszeruen csak atmennek egy olyan orszagba, ahol olcsobb a felho szolgaltatas. Tovabba kituno motivacio arra, hogy a jovobeli nemzetkozi gerinchalozatok inkabb elerkuljek az EU teruletet. Szigorubb helyi szabalyozassal nem lehet egy globalizalt kapitalista vilagban sikereket elerni, mert a penz oda megy ahol nagyobb a haszon. Tehat a vegen az EU sokkal zoldebb lehet, csak eppen kozben az osszes toke elmegy oda ahol nagyobb a haszna.

    A 2030 meg jol hangzik, de nem lenne jobb ha mondjuk a kozlekedes vagy az energiatermeles tekinteteben lenne kotelezo? Az utobbi egyebkent megoldana a gerinchalozatok es az adatkozpontok zoldsegenek problemajat is. Tehat mondjuk ne lehessen csak karbonsemleges modon energiat termelni es csak ezzel a karbonsemleges energiaval mukodo jarmuvek lehessenek az utakon. Minden mast meg leallitani, meg akkor is ha e miatt a teljes hagyomanyos ipar megszunik az EU teruleten belul.
  • ostoros
    #4
    Erre persze nyilván csak a legnagyobb cégek képesek, tehát a konkurencia kinyírása a cél.
    Plusz, mivel itt keleten még nem zöld az energia termelés, és ezért olcsóbb az áram, vagyis olcsóbb ide telepíteni, mint mondjuk Münchenbe. Tehát a konkurencia kinyírása a cél.
    Plusz, nyugatabbra már csináltak ilyesmit, ezért ott meg van hozzá a technológia, a know how, ha meg nincs, egy óriáscég bármikor tudja licencelni (a saját anyacégüktől, tehát adóelkerülési sémába is besegít a dolog). Tehát a konkurencia kinyírása a cél.

    Ez szándékos rombolás.
  • gosub
    #3
    Vegyenek zöld festéket és kenjék a gerinchálózatokra. Esetleg még zöld háttérképet tudok javasolni.
  • Sydra
    #2
    Nem lehetne ezeket az embereket elküldeni kapálni, vagy a bányába dolgozni, hogy legalább egyszer az életben valami hasznosat is csináljanak?
  • intl #1
    idiots