6
-
#6 Logikád életlen, de legalább kikezdhető. Nem kell végignéznem egy adást se, hogy lássam, gagyi. Konkrétan a reklámjából elég jól leszűrhető, hogy szar. Igényesnek meg végképp ne nevezzük, ahol egy mémsztár énekel, és még fel is ismerik, majd külön műsort csinálnak róla. És nem, nem kell nekiülnöm nézni, hogy tudjam, mi zajlik a világban.
Utoljára szerkesztette: Zombee, 2020.04.27. 15:10:40 -
kalapos01 #5 Ez nekem is érthetetlen, hogy ma, 2020-ban valaki még mindig itt tart, a trivialitásoknál. Ez nem úgy működik, hogy valaki ideírja, hogy nem jó, akkor nem lesz jó, mert ilyen alapon, ha olyasvalaki találna ide, aki szerint jó, akkor jónak kell lennie. A minőség nem attól függ, hogy ki ír be először egy kommentet.
Szóval a kolléga kommentjéből csak egy dolog derült ki: hogy megnézte. Hogy azért, mert érdekelte, vagy mert reklám, nem tudni. -
Sequoyah #4 Viszont a "sikeres" az objektiven merheto, a "jo" pedig nem. Az hogy neked nem tetszik nem jelenti azt hogy nem jo. Nem te vagy a merce az izlesrendorsegen. -
#3 A sikeres nem feltétlenül egyenlő a jóval. Pl. most sem. -
lodoviktrema #2 Nem nézek tv-t,de pár másodperc keresgéléssel ki lehet deríteni, hogy egy vetélkedő utolsó epizódjáról van szó, amit általában többen néznek meg, míg egy random vígjátékot általában kevesebben.
Valószínűleg azért is azt adták, mert az pénzügyileg jobb döntés.
Úgy tűnik sikerült végre egy jó terméket venniük. -
Cyberdog #1 A lópikulát sem érdekli a mészáros tv.