7
  • Macropus Rufus
    #7
    én azt hittem, anno mikor olvastam az új Doom-ról (2015 környéke), hogy olyan lesz majd a játék mint anno a Doom 1 volt: több küldetés, küldetésenként x db pályával.(mint volt a Wolfeinstein /Wolfenstein 3D: Spear of Destiny) Erre olyan lett mind a Doom 2 ami egy küldetés kurva sok pályával. Na most ezek után az Eternal nem kimondottan várós, mert pont ugyan olyan mint az előző Doom volt. Esetleg picit nehezebb. De igazából nem ad újat. A grafika már 2016-ban is király volt, ez vélhetően most is az lesz. Kb. ennyi. Az, hogy most kapok 546346db új fegyvert mert 234 űj fő ellenségem lesz, nem hoz lázba. Pláne, hogy inkább egy Q3 Arena-ra hajaz mint sem a Doom-ra...
    Utoljára szerkesztette: Macropus Rufus, 2020.04.09. 11:53:56
  • Blage7
    #6
    A nehézség engem is meglepett, Hurt Me Plenty fokozaton kezdtem (minden játéknál előbb szeretem kiélvezni a sztorit, aztán jöhet a nehezebb kihívás), és már az első pályán sem fogja magát vissza a játék, szórja az ember nyakába az ellenfeleket rendesen, habár az még tényleg csak bemelegítés. Később pl. a Marauder harcoknál ott már tényleg lehet találgatni hogy a fejlesztők anyukái mivel is keresték a kenyerüket...
  • Dynamic
    #5
    "visszasírtuk az előző rész kiegyensúlyozott csatáit"

    Az előző rész nem kiegyensúlyozott volt, hanem lementek az ellustult hycomat generáció szintjére. Nagyon debilnek kellett lenni ahhoz, hogy normál fokozaton meghaljál mondjuk az első Bossig.
    Az Eternalban legalább van kihívás. Lehet, hogy az elején hirtelen lesokkol a kihívás, de érdekes módon hullámzó ez a nehézség is. Van olyan, hogy vért izzadtam 1-1 harcban, de mondjuk egy utána következő meg könnyebb volt.
  • Blage7
    #4
    Egyébként a játékot az id Software készítette, a Bethesda csupán kiadó, így szerintem nem őket kell hibáztatni a multiplayert illetően, de egyébként igen, még így is eltolták a megjelenést majdnem fél évvel, lehetett volna ennél több is.
  • Blage7
    #3
    Amikor elkezdtem a játékot, akkor sokáig olyan érzésem volt, mintha kihagytam volna egy epizódot e között meg a 2016-os előző rész között. Abban benne volt Dr. Samuel Hayden, nagyjából felvázolta, hogy mi történt, meg akárhova mentünk, elmondta hogy mi és miért, a játék végén pedig elteleportált minket valahova...
    Most meg hirtelen van egy nagy űrbéli erődítményünk, megjelent ez a csomó új karakter meg helyszín, kódex bejegyzések nagy harcosokról, titánokról, háborúkról, valahogy visszatért Vega is, és nem úgy épül fel egy pálya, hogy "ide meg oda kell menni, mert ott ezt meg azt kell csinálni", hanem oda mész valahova, találsz valamit vagy valakit és akkor egy kódex bejegyzésben elolvashatsz róla egy kis infót, meg az egész herce hurca után Vega pár mondatban beavat, hogy mire is volt jó az a pálya... Tudom hogy egy Doom játéknál nem éppen a sztorin van a hangsúly, hanem az akción, de ha már valamiféle lore-t akarnak kiépíteni, akkor szerintem lehetne ezt jobban is csinálni.
    Illetve a pálya dizájn érdekes néhol, pl. a második fejezet, Exultia: láva, forgó tűzoszlopok, lezuhanó platformokon kell ugrálni... Mintha egy Mario játékba csöppent volna az ember.
    Ezektől eltekintve egyébként a játék hozza azt amit egy Doom-tól vár az ember, úgyhogy aki csak egy pár órányi hentelős kikapcsolódásra vágyik, annak nyugodtan ajánlom.
  • nlght
    #2
    HOL A MULTIPLAYER?

    Szinte minden Doom-mal játszottam multiban, az első 2-vel is anno.
    Ennek a Doomnak a multija a leggázabb, nincs benne Deathmatch, TDM, se semmi, összessen 1 játékmód van ami el sem indul 2 emberrel az is felejthető.
    Rohadjon szét a Bethesda a fasz game dizájner managerével együtt...
  • Spaceghost
    #1
    Talán a nehézségnél nem is maguk a harcok annyira nehezek, hanem amikor challenge-t kell valahogy megoldani. Pl Marauder-t fél perc alatt... nah nekem az 2 órámba telet, mire bemákoltam a killt, mert jól jött ki minden. Vagy amikor glory kill hátulról valami olyan mobból, amiből csak egy van a pályán és persze a többiek addig löködnek, hogy feloldódik a stagger állapotuk. Szóval ilyen apróságok miatt sokszor csak szimplán újra kellett kezdeni 1-1 ilyen arénát. De, ha ezekkel nem foglalkozik egyáltalán az ember, akkor azért viszonylag könnyen át lehet haladni a mobokon.