25
  • M2 #25
    NYC egy külön világ. Meg lassan oda jár fél európa, hogy megnézzék a többi nem amerikait. :-)
  • bdzsana
    #23
    "Ilyen téren amerikában sokkal értelmesebbek, normálisabbak az emberek. Egyáltalán nem mérgelődnek egy ilyen mögött. Tudja hogy van kormány az autóján, van veszettül széles út, megkerüli amikor lehet."

    Persze! :D Voltál már az USA-ban? :D Gondolom azért államonként változhat de amit ott tapasztaltam az kegyetlen, főleg NYC-ben. Mindenki dudál, ordít mindenkire folyamatosan. Ha be akarsz sorolni valahová, itthon általában beengednek, de ott aggresszívan le kell szorítani a másikat, ha sávot akarsz váltani. Egyszerűen szörnyű az egész autós közlekedés ott.
  • Szefmester
    #22
    Te sem rendeltél még semmit Foxposton keresztül.. :D

    Fogj egy ilyen kocsit, tegyél bele egy kóddal nyitható fiókos szekrényt és örülhetsz. Ha pizzakiszállító akkor elég sok pizzát tud vinni egyszerre miközben nem hűlnek ki, ha pedig te magad többet rendeltél, akkor több kódot kapsz és több fiókot nyitsz ki.
  • morguldae
    #21
    Lehet rakni kamerákat is az autókra és akkor nem kell egyáltalán visszapillantó tükör, meg semmi ilyesmi....
  • duke
    #20
    A sullya erthetetlenul sok. Rakerestem hogy hatha csak eliras, de mashol is ezt irjak. Volt egy elso R1-es valtozat ami kb pont igy nezett ki, az csak 680 kg. Az volna a normalis sullya egy ilyen ember nelkuli szallito jarmunek.
  • Macropus Rufus
    #19
    ez nekem is feltűnt. 1150kg kell 190kg szállításához. Tehát kb. a saját súlyának a 10%-át képes elvinni. Hmmm... Egy közönséges Smart ForTwo 770kg és 280kg hasznos terhet tud vinni. Gyorsabb is mint ez, erősebb is mint ez stb...
  • M2 #18
    Várható lopási eredmény: 10-20 dollár.
    Lebukás esélye: 100%.
    Letöltendő: fél év.

    Biztos lesz agyhalott, aki ezek ellenére első alkalommal bepróbálkozik, de majd a szabadulása után jobban odafigyel.
  • Akva
    #17
    "Az új modell súlya 1150 kilogramm és legfeljebb 190 kilogramm árucikket tud szállítani."

    Tehát 960 kg-ot, csaknem egy tonnát mozgat tök feleslegesen. Egy ember kiskocsival csak kevesebb mint egy mázsa plusz lenne, tehát lényegesen energiatakarékosabb! kb, 20-30 dkg rizs üzemanyagot fogyasztana naponta. esetleg még egy kis rizspálinka.
  • hartmano
    #16
    Nem lámpák , hanem 360 fokos kamera van az ütközési energia elnyelő panel mögött, ami a szélvédő helyett van.

  • hartmano
    #15
    Nekem inkább az a fura, hogy most jön a kocsival a pizza és kiveszem ami az "enyém" .. hát ez olyan 1-et fizet 5.-öt kap.. bár valószínű hogy a kamera miatt ez kiderülne., de jó lenne tudni hogy akadályozza meg. Esetleg RFID-s cucc kerül minden csomagra és ha kiveszed jelzi,ha az nem neked szól..és két gépágyú felugrik belőle.. mint 5. elemben a pultnál..?:)

  • M2 #14
    Nem a városi emeletes házak közt gond a kiszállítás, hanem a több száz mérföldön elterülő "vidéken". Mondjuk épp most veszik el ezektől az emberektől az egyik fő szabadidős elfoglaltságukat a háromból (vásárlás, mozi, bowling).
  • M2 #13
    Ilyen téren amerikában sokkal értelmesebbek, normálisabbak az emberek. Egyáltalán nem mérgelődnek egy ilyen mögött. Tudja hogy van kormány az autóján, van veszettül széles út, megkerüli amikor lehet.
    A magyarok azok igen, szeretnek ezen is mérgelődni. Itt nem is lesz piaca, csak majd ha felnövünk hozzá.
  • Ellaberin
    #12
    Nekem is az jutott először eszembe, hogy mennyire jó lesz araszolni egy ilyen után. (Most is utálom az ilyen alig kétszemélyes - régen még rendszám nélküli is - kotlókergetőket, hogy városon kívül is feltarthatják a forgalmat)
    Viszont ámerikában másabbak a viszonyok, nagy agglomerációk vannak, viszonylag jó és jól kiépített alsóbb rendű utakkal ott ezek kiválthatják a kisebb áru szállítókat. (Persze ott is mérgelődni fognak akik a sárga vonalon fognak be egy ilyet, mivel a rendőrök ott irgalmatlanul megd.sznak, ha átléped a záró vonalat.) Méretre is kb az ottani postás autókkal egyeznek, lehet félhetnek a postások is, nem csak a pizzafutárok.
    Utoljára szerkesztette: Ellaberin, 2020.02.13. 10:37:08
  • VolJin
    #11
    40 kmph?
    Igazi dugógyár...
  • Bruce_Willis
    #10
    Mondjuk én személy szerint kp-val szoktam fizetni, úgyhogy én nem biztos hogy rendelnék ilyen helyről. Illetve amíg társasházban laktam nem voltam hajlandó lemenni a futárhoz, gondolom mások is ragaszkodnak még ehhez a kényelemhez. Az lenne a profi ha egy robot még fel is vinné az emeletre a csomagot.
    Utoljára szerkesztette: Bruce_Willis, 2020.02.12. 16:35:03
  • Bruce_Willis
    #9
    Nézd meg újra, belülről nem látsz ki.
  • Bruce_Willis
    #8
    Hazai viszonylatban több mint havi 300 ezer forintba van egy futár bejelentéssel egy gyorsétteremnek, ami régiónként változik. Ez nagyjából évi négymillió forint. Amcsiban pedig gondolom ennek sokszorosát is megspórolhatják 1 év alatt, szóval nem kérdés megéri a beruházást.
    Biztos van támogatási költsége is a szoftvernek, ugyanakkor ez a kis guruló izé nem tud tönkremenni attól hogy a futár széthajtotta.
    Amely költséggel nem számoltam, hogy amit eddig a futár végzett, összeszedni a kaját, leszervezni a fuvart stb., az elenyésző, mert arra elég egy plusz fő, vagy egy ráérő személy. Azt leszervezni hogy melyik címet melyik követi pedig már automatizálni illik, ha már autonóm járgánnyal viszik ki a pizzát.
  • barret
    #7
    ..
  • barret
    #6
    Igazi szélvédője van üvegből,mögötte vannak a lámpák.A lámpáknál átlátszó.
  • HöfEE
    #5
    A" szélvédö´" csak design elem. Lehet, hogy csak egy fekete fólia, de biztos nem áttetszö, nincs is miért az legyen hiszen nincsenek utasok. Visszapillantó valóban van de annyira pici, hogy tartok töle az is csak dísznek van, a kocsi amúgy sem azzal lát hátra. Amúgy az egészben inkább az a kérdés, hogy egy ilyen autót megéri e megvenni (mennyi az ára), vagy inkább fizetsz valakit aki egy smarttal vagy robogóval kiviszi a cuccokat.
  • barret
    #4
    Megnéztem a videót.Van szélvédője,és visszapillantó tükre! Mit láttam rosszul??? Vagy ez megint valami szopatós cikk?
  • barret
    #3
    És ez a szar kimegy az útra feltartani a forgalmat?
  • Cat #2
    A karácsonyi szezonban így sincs futár, szóval szerintem lesz piaca.
  • Bruce_Willis
    #1
    Csodás jövő elé nézünk..