6
The Lord of the Rings: Gollum
  • bunny
    #6
    Én nem kaszálnám el látatlanban, még jó is lehet, Gollum érdekes karakter és gyakolatilag alig tudunk részleteket az életéről, szóval kb. bármit ki lehet hozni belőle, max a végén kap egy brain reset-et mint C3-PO a starwars-ban és megoldva máris minden előzmény kérdés :D Már én bevállaltam volna akár a Sméagolból átalakulását és Gollumként életét egészen a gyűrű elvesztésig, oda kb. bármit be lehetne pakolni, lenne skill fejlődésre is lehetőség ahogy gollumosodik stb. Van benne potenciál.
  • paj01
    #5
    Elképesztő hogy 20 év alatt nem tudott senki se letenni az asztalra egy brandhez méltó játékot. Ez is a futottak még kategória lesz már láttatlanban is. A legergyább karakterre játékot építeni...gratulálok.
  • Kissssss0
    #4
    a thief / splinter cell sorozat már bebizonyította hogy nem lehetetlenség egy épkézláb stealth játékot megcsinálni szóval ez a része még úgy ahogy oké is lehet, de ami a történetet illeti hogy miről fog szólni és e mellet hogyan fogják a karaktert életre kelteni főleg úgy hogy két tudat harcol egymás ellen tyhűűű na ebbe inkább nem szeretnék belegondolni.

    az fix hogy minimum a film szintjét meg kell ütnie.
    2:50 ha odateszik magukat a fejlesztők akkor tud a lotr világa igencsak sötét is lenni ahogy az lehetett is látni itt a videóban, majd kiderül mit kapunk.
  • Ssenkradlive
    #3
    Ja, nekem is ez jutott eszembe...XD
    Nem akarok ilyen hülye "előre fikázós meg károgós [email protected]" lenni, nem szeretem én sem őket, de elképzelni sem tudom egyenlőre hogy mivel töltik ki, mivel teszik izgalmassá és vonzóvá ezt a játékot, hogy egy "ványadt",gyenge,gyáva visszataszító karaktert hogyan tudnak érdekessé tenni mint főhőst...
    Főleg hogy a LotR világa tele van eddig nem "foglalkoztatott" "badassabnél is badassebb" karakterrel, ez elég meglepő választás, de hátha jól sül majd el.
    De egyenlőre én is ezen gondolkozom hogy az lesz hogy ülünk a Köd-hegység legsötétebb barlangjának mélyén, magunkban beszélünk, és várjuk Bilbót, vagy mi ???...XD
  • Kissssss0
    #2
    biztos élvezetes lesz halra vadászni és magunkban beszélgetni...
  • grebber
    #1
    The Lord of the Rings: Gollum – Meghasadt tudatunk segít majd végigjátszani

    Körülbelül kilenc hónappal ezelőtt a Daedalic Entertainment elárulta, hogy új Gyűrűk Ura játékon dolgozik, méghozzá nem is akármilyenen. A The Lord of the Rings: Gollum főhőse ugyanis maga Gollam lesz, a játékmenete pedig ebből kifolyólag az epikus csaták és az orkok hősies lekaszabolása helyett pedig a lopakodásra és sunnyogásra helyezi majd a hangsúlyt. A koncepció érdekes, annyi biztos, azonban a bejelentésen túl a fejlesztők nem árasztottak el minket információkkal. Egészen eddig.

    Most ugyanis egy friss interjúnak hála kiderült néhány apróbb részlet a The Lord of the Rings: Gollum kapcsán. A játék egyik tervezője, Martin Wilkes, például arról beszélt, hogy Gollam meghasadt személyisége kifejezetten jól jött nekik. Sok játékban szerinte röhejesen fest, mikor egy karakter saját magához kezd beszélni, hogy a játékost segítse (például: „Itt tuti nem jutok át, túl sok az őr.”), ők viszont bátran alkalmazhatták ezt a megoldást, hiszen Gollam már a filmekben is folyton magával beszélget a hasadt személyisége miatt.

    A több énünk azonban nem csak itt jut majd fontos szerephez. Wilkes szerint a játék során folyton Gollam és Sméagol személyisége versenyez majd egymással az irányításért, nekünk pedig pályánként 3-4 döntéshelyzetben meg kell határoznunk, hogy mégis melyiküket támogatjuk. Nem árt azonban alaposan megfontolni a döntést: amennyiben kiállunk az egyik oldal mellett, úgy a továbbiakban a másik oldal opcióit nehezebben választhatjuk majd.

    A The Lord of the Rings: Gollum 2021-ben érkezik majd PC-re és következő generációs konzolokra.