5
-
#5 Bár nem ázsia szinten, de nyugaton is óriásira nőttek a pay2win mobilos bevételek, és főleg a nyugati cégek azok amik 20ezer forintos címekbe is mikrotranzakciót tesznek, míg pl a japánoknál az nem szokás.
Utoljára szerkesztette: zola2000, 2019.12.21. 21:45:28 -
#4 Nem, mi, hanem ők. Egy olyan régió, ahol milliók Pachinkóznak a mai napig. Ezeknek mániájuk a monoton, agyatlan grind a végtelenbe és tovább. Ezt a mobilgaming gyártók jól ki is használják, mert a digitális játékokba is szépen bele van tolva a Pachinko-féle mentalitás. -
#3 Igen, de én azt írtam hogy mind free2payes nagyrésze egyszerű 2D "játék" főleg Kínában.
Utoljára szerkesztette: zola2000, 2019.12.21. 00:54:17 -
#2 A 2019-es bevételek összegzése alapján A mobiljátékokra annyit költöttünk mint PC-re és konzolra együtt. -
#1 "az ázsiai államban rendkívül sok embernek van mobilkészüléke és így ők ideális potenciális ügyfelek lehetnek a játékstream-szolgáltatásoknak"
Mobilon az irányítás a gond sok esetben, meg a késleltetés, meg az hogy free2play játékok sikeresek Kínában, de előre fizetős 20 ezer forintos játékokat nem vesznek, free2play anime ázsiai 3D MMORPGk amik jól is néznek ki meg mai mobilokra is vannak (pl black desert online, alchemia story) mégis a 2D waifu gatcha fate grand order lett 2019 legsikeresebb mobiljátéka worldwide
Az eddigiek alapján az látszik hogy a legtöbb embert nem érdekli a stream, aki hordozhatóan is akar nagyobb konzoljátékokat tolni az inkább switchet vesz, még 3 éves sincs de már majdnem 50 milliós eladásnál jár, a többi cég is ebben gondolkodhatna pl xbox1portable mondjuk a 20as évek elején amint lehetséges lesz (csak ki ne spórolják a tv módot) ... egy külön handheldel előállást nem javaslok lásd PS Vita.
Bár a Switch eladásainak nagy része nyugat+japán, a kínai piacnak nem tudom mi kéne, a mobil stream sikeréről vannak kétségeim.
Utoljára szerkesztette: zola2000, 2019.12.20. 11:28:37