2
  • defiant9
    #2
    "testre is szabott mobilján mindent gyorsan, kényelmesen megtalál."
    Mert annak kicsi a kijelzője, tartani kell és pl. kevésbé alkalmas AV tartalom fogyasztásra, ezért van pl. a repülőn is székekbe épített érintőképernyő. Egyébként szerintem is jobb lenne ha csak bedokkolhatnád a nagy teljesítményű 2-3 évente cserélt telefonod, és az autó csak a nagy érintőképernyőt, minőségi audiót, esetleg billentyűzetet/egeret adna. Az autó gyártók viszont az üzleti lehetőséget látják abban hogy az általuk beépített platformot használd.
  • AgentKis
    #1
    Vajon minek az autóba webOS, ha minden utasnak van mobilja?
    A saját, megszokott, jó esetben testre is szabott mobilján mindent gyorsan, kényelmesen megtalál. Akkor is, ha a nagymama, az apuka, vagy a nővére kocsijában ül. Viszont mindhárom járműben regisztrálgatni a fiókját biztosan akarja? Hogy még az autószerelőnél is ellophassák a privát fotóit, meg a fogyasztói szokásait? Minek fektetne ebbe valaki plusz energiát? Mi az a qrvanagy "előny" ami megéri ezt a kockázatot?
    Utoljára szerkesztette: AgentKis, 2019.11.15. 14:50:06