3
  • NEXUS6
    #3
    Ááááá. Én is kivagyok, amikor a termékeket nem nem a valós alkalmazás, felhasználás, fizikai jellemzők miatt sorolják egy kategóriába, hanem mert hogy a cég marketingesei milyen termékcsoportba rakják. De hogy miért is azt már elfelejtjük.

    Ezek soxor nem önállóan használható termékek, hanem mobilteló kiegészítőknek foghatók fel. Ja, hogy ott is általában ezek a felsorolt cégek a vezetők!? És a termékeikhez gyártanak olyan eszközöket, amellyel több funkciót lehet kihasználni és ezzel a júzert (értsd ideálisan agyatlan vásárlót) még inkább a sajtát termékek körébe lehet vonni? Jaaaaa!

    Mert ugye a sziwatch is valszeg csak azért szerepel ilyen jól, mert sajna az Apple telók ilyen szempontból történő kihasználását csak ezek tudják teljesen kihasználni, mert más gyártót az Apple nem enged a saját szűkebb piacára.

    Okosórát e-simes megoldással pedig nagyon kevés cég gyárt, habár szinte teljes mobilteló funkcionalitású lehet egy ilyen óra, de azt a korlátai miatt egyelőre nem tudja kiváltani. Nyilván a fenti okok miatt a vezető cégek nem is törekszenek arra, hogy ez megtörténjen.
    Utoljára szerkesztette: NEXUS6, 2019.10.26. 10:58:21
  • wraithLord
    #2
    A füllhallgató nem csak viselhető, hanem a viselése erősen ajánlott is, ha hallani akarod, mi szól belőle. :D
  • ugh
    #1
    "Egyre kelendőbbek Európában a viselhető termékek"
    Ez fura.
    Tudtommal az alsogatya es a tobb ruhadarab is egy termek.
    Sot a repa is amit feltolhatnak nyugaton maguknak es akkor viselheto.
    Viszont a cikkek minden egy (el)viselhetetlenebbek.
    Agyfasz.