4
  • duke
    #4
    Ket fuggetlen dolgot, a legszennyezest, es az olcso hatekony kozlekedest kell megoldani. Az elektromos onvezeto mind a kettot megoldja. A toltes meg egyre kisebb problema. Es a gyakorlatban szerintem kizart, hogy egy taxinak ne legyen par fuvar utan, 10-20 perce tolteni, amig varakozik a kovetkezo utasra. 5-10 szazalekkal nagyobbra kell meretezni a flotat, hogy mindig legyen feltoltott szabad auto. A legitarsasagoknal is alando problema a 100 szazalekos hatekonysagra torekves, mert valasztani kell, hogy vagy az utas repul, vagy a csomagja, a ketto egyutt ritkan teljesul. :))) Esetleg meg jol meg is verik az utast, ha nem akar magatol leszallni a tulfoglalt geprol.
    Utoljára szerkesztette: duke, 2019.07.21. 02:22:16
  • kvp
    #3
    A cikk tobb dolgot kavar. A dizeltaxik elektromosra cserelese javitana a lokalis levegominoseget. Ettol foggetlen az automata taxik hasznalata, ami a vezeto elhagyasaval es a 7/24-es uzemmel a cegek profitratajat novelne.

    Ha a lokalis levegominoseg a fontos, boven eleg a soforos elektromos auto.

    Ha meg a maximalis profit, akkor a hibrid dizel-elektromos automata taxik az idealisak, mert azok gyorsan tankolhatoak, igy kisebb az idokiesesuk.
  • leeloodallas
    #2
    Javíthatnak. Kb. fél ezreléket. Gratulálok.
  • Ender Wiggin #1
    már megint ez a keverés. a nagyvárosi levegő minősége meg az üvegházhatűsú gázok az két külön dolog...