8
  • llax
    #8
    Mutass valami jobbat, ami a gyakorlatban is bizonyított. Mert elméletekkel tele a padlás...
  • llax
    #7
    Ez volt az eddigi legforróbb visszatérés, korábban hasonló szituációban meg sem próbálták visszahozni a fokozatot. Eleve úgy indult, hogy 50% esélyt adtak az épségben leszállásra. Siker a sikertelenségben: a lesszállást megszakító rendszer képes volt megvédeni a drónhajót.

    Ami az elsődleges küldetés 101%-os sikerén túl még hatalmas eredmény: először sikerült hálóval elkapni az orrkúp egyik felét (mindkettőt egy küldetésnél jelenleg nem is tudnák, mivel egy célra alkalmas hajó van). Ez nagyban megkönnyíti az újrahasznosítását, amik vízre szállnak (ez már majdnem rutinművelet), azokat bajosabb használatba venni (az újabb Starlink indításokra jók lesznek azok is).
    Utoljára szerkesztette: llax, 2019.07.01. 22:45:53
  • Sequoyah
    #6
    Kb annyira hasonloak mint egy Ford T model, es egy LaFerrari...
  • Sequoyah
    #5
    Nem, mert a kozepso raketa visszahozasa NEM volt a siker feltetele.

    Bizonyos tehermeret felett a raketak visszahozasa lehetetlen, mivel az osszes plusz uzemanyag a palyara allitashoz kell. Ez most egy hatareset kuldetes volt, ahol nem terveztek azt hogy visszahozzak, de azert megprobaltak hogy hatha...
    Szoval erre a kimenetelre abszolut szamitottak, es szamoltak vele.
  • csicso82
    #4
    Ez a technológia amivel ez a cég tolja ugyanaz ami embert juttatott a holdra és amivel a nácik lőttek Londont. Borzasztóan elavult egy dolog.
  • VolJin
    #3
    A műtét sikerült, de a beteg meghalt. :-)
  • gaszton421
    #2
    Egyetértek, ráadásul a hordozórakéta teljes sikerrel állította pályára az összes hordozott műholdat, a feladatát , amire szerződött a megrendelővel azt maradéktalanul végrehajtotta.
  • VolJin
    #1
    A siker és a robbanás nem harcászati rakéta esetén egy mondatban disszonáns.