7
Második Világháborús FPS Szimuláció
  • zoltang
    #7
    Úgy néz ki itt nem nagyon kedvelik ezt a játékot. Nekem sem volt a hétvégén túl sok szerencsém vele. Pénteken még úgy-ahogy "jól viselkedett", csak időnként magas ping miatt (miért?, európai szerver) be sem engedett vagy összeomlott ... Ekkor még csak üres pályákon a beállításokat teszteltem, próbálgattam.
    Szombat délelőtt be sem tudtam lépni elsőre, mert állandóan összeomlott a betöltés alatt. Ekkor felraktam az egy éves AMD driver helyett a legújabb októberit. Ezután még este sem ment semmi. A szerverkeresés közben is kilépett hibával. Ez a szerverkeresés is ...
    Újra csak vasárnap délelőtt volt lehetőségem üres szerveren ismerkedni. Később már szintén állandó hiba. "Aktív multiba" be sem tudtam lépni. Valami 2 óra steam által számolt játékidő alatt nem sokat szórakoztam.
    Remélem, majd valamikor egy javított vagy végleges verzióban lesz még ingyenes próbajáték.
  • Edorn
    #6
    Mikor az első képeket, videókat láttam belőle, úgy gondoltam azonnal megveszem amint megjelenik. Még szerencse, hogy éppen nem volt keretem rá akkor és most jött az ingyenes hétvége...

    Hatalmas csalódás.

    De azért adok még neki esélyt.

    Tudtok róla, hogy az alábbiak kapcsán várható-e javulás, vagy éppen csak én játszom rosszul?
    - Sokszor nem látom, hogy az ellenfél van előttem, vagy csapattárs. Emiatt többször is kilőttem a társaimat. (mondjuk ez éppen élethű is lenne, ha nem a távoli katonák eltorzitott megjelenítése miatt lenne ez)
    - Térképre gyorsan átváltva ugyan láthatom, hogy van-e előttem valaki, de olyan rosszul van kiemelve, hogy hol állok és merre nézek a térképen, hogy eséyltelen a dolog, mert rengeteg időt vesz el.
    - A rengeteg futkosás nem lenne gond, ha a vége nem az lenne, hogy megtorpanok, hogy van előttem valaki, de a pixelekből nem tudom kivenni, hogy kicsoda (peddig full grafikán megy a játék röcccenés nélkül) és már le is lőttek...
    - Térképre nem lehet rajzolni? Jelölni ellenséget, vagy haladási irányt, vagy akármi kommunikáció az osztagomnak gombnyomásra? (angol beszédem nem jó, pláne, ha mondjuk német játékosokkal vagyok együtt) Ilyen nagy léptékű multinál, ami a csapatjátékra épít alapvető lenne a parancsosztás vagy infóátadás gombnyomásra, hogy a félénkebb, vagy angolul rosszul beszélő játékosok is hozzá tudjanak járulni a játékhoz,
    - Gondolom csapatban lenne érdemes menni, folyamatosan kommunikálva. Látok is a játékban ilyen zárt osztagokat. Ez gondolom nagyon megdobná a hatékonyságot. Van esetleg Magyar discord csoport vagy valami, ahol nem csak hardcore, erre a játékra specializálódó játékosok is tudnak érvényesülni?

    Egyébként a kinézet, játékbeli effektek (robbanások, fedezőtűzalatti pánik, stb) nagyon-nagyon jók. Csak a fentiek miatt játszhatatlan számomra. Gondoltam egész hétvégén ezzel tolom, hogy dönteni tudjak, de tegnap este már feladtam és mentem vissza Hunt: Showdown-ozni...
  • zoltang
    #5
    Pár napig ki lehet próbálni.

    Hell Let Loose - néhány napig ingyenesen játszható a grandiózus világháborús shooter /gamestar/
  • zoltang
    #4
    Itt van egy teszt is.

    https://www.gamekapocs.hu/cikk/3407/hell_let_loose_betateszt
  • ikarus44
    #3
    Ismerek néhány embert akit hozzám hasonlóan érdekel a játék, csak szerintem hozzám hasonlóan kivárnak. A H&G már így is csalódás volt.
  • Toby0501
    #2
    Hát nem rohamozták meg a topikot a játékosok.. Kár érte, mert egyébként egy hangulatos, élvezhető játék.
  • TomStorm
    #1
    Hell Let Loose egy WW2 életszerű FPS,100 játékossal,ágyúkkal,tankokkal remek hangulattal rendelkező játék ami még korai hozzáférésü de én kimondottan ezt nem érzem rajta:)

    Nagyon csapat alapú a game úgyhogy Rambózás felejtős:)
    Feladatok vannak(front vonalon kívül is).
    Egyelőre Amcsik vs Németek de Roadmap(Steamen fennt van) szerint jönnek az új tartalmak(más Nemzetek is).