12
  • Zombee
    #12
    Van amúgy még egy Nosferatu "remake", a Vámpír árnyéka egy érdemes újragondolása a sztorinak.
  • Zombee
    #11
    A Nosferatut 60 év után forgatták újra, és ott azért volt egy lényeges különbség, ami valóban hozzátesz. Az eredeti fekete-fehér némafilm volt, értelemszerűen olyan színészi alakításra nem volt lehetőség, mint Herczog verziójában, színészileg ezért is túljátszott, túlgesztikulált egy némafilm. De a Cliffhanger egy színes hangos film, és az új is az lesz, csak női főszereplővel. Már Stallone is hiteltelen volt hegyimentőként, de ez végképp nem női szakma. Jó, az akciófilm műfaja sosem a hitelességről szólt, de azért ez akkor is túlzás. Ennyire nem kellene emancipuncipálni. Forgassanak újra egy Balfácánt női főszereplővel, ott teljesen mindegy, milyen nemű a főhős.
  • kalapos01
    #10
    A gond ott van, hogy miközben sírsz, gondold végig, hogy az elmúlt hetek egyêni új ötleteivel rendelkező filmjei közül hányat is néztél meg? Fogadok, hogy a többségét le sem szartad. Ha tévedek, mea culpa.
  • kalapos01
    #9
    MINDIG a pénzről szólt. És a stúdiók csakis a nézőket szolgálják ki. Ha a nézők nem kockáztatnak, hanem biztosra mennek, ha inkább néznek ismerős, de közepeset, mint ismeretlent, ami lehet jó és rossz is, akkor ismerőset kell adni. Te is azt adnál. Ha nem, akkor kirúgnának, és jönne valaki, aki azt adna.

    De értelmetlen a sírás. Kit érdekel, hogy mit adnak a nagy stúdiók? Megette a fene, ha tőlük vãrod a jó filmeket. Van ezer másik film, amit lehet nézni Amerikãban és Amerikán kívül, a Netflix heti három-négy filmet ad ki, amiknek a fele nem amerika. AKI EGYÉNI ÚJ ÖTLETEKET AKAR, AZ EGY CSOMÓT TALÁLHAT.
  • csicso82
    #8
    Reboot vagy folytatás egykutya, ezek nem mások mint a stúdiók BIZTONSÁGI JÁTÉKAI. Sajnos egyre nagyobb biznisz a film és egyre inkább CSAK a pénzről szól. Ez a hozzáállás pedig megöli az egyéni új ötleteket.
  • Csaba161
    #7
    Ott van pl. Murnau: Nosferatu, eine Symphonie des Grauens című fekete-fehér némafilmje, ami csodálatosra sikerült. Aztán Werner Herczog is leforgatta a saját változatát: Nosferatu: Phantom der Nacht-ot színes, hangos változatban. Az új film szinte minden jelenete egy az egyben az eredeti néma film jelenetei. Ennek ellenére a két film ég és föld. Az újban kiviláglik a vámpír bús lelkivilága is (amihez persze kellet Klaus Kinski címszerepbeli szenzációs alakítása is), míg az eredeti címszerepét Max Schreck alakította egy nem egészen szimpla rémfilmben.

    Mindkét film igazi filmművészeti csemege lett és minden hasonlóságuk ellenére annyira különböznek, amennyire csak lehet!
  • Paddy
    #6
    Ha minden harmadik reboot, remake stb- jól sikerülne a fene sem foglalkozna vele. Sajnos nem ez a helyzet.
  • kalapos01
    #5
    1. általában olyan filmeket fognak feldolgozni, amik jól sikerültek. azért, mert jól sikerültek. nem leváltani akarják őket, vagy feljavítani (ahhoz pofa kéne), csak ismét elővenni, leporolni. azért, mert jól sikerültek. ami rossz, azt nem nagyon fogja senki feldolgozni. (nyilván van, hogy hozzányúlnak jó koncepcióval rendelkező középszerhez, de nem az a jellemző).
    2. szerintem te a remake-re gondolsz. a reboot az nem nagyon áll kapcsolatban az eredeti filmmel, hogy bármit is rontson rajta. új karakterek, új sztori, minden új, csak a cím a régi, hogy hozza a nézőket, meg a koncepció hasonló.
  • Paddy
    #4
    A Függő játszma azok közé a filmek közé tartozik, amelyek első forgatásra jól sikerültek és a reboot csak rontana rajtuk.
  • Ender Wiggin #2
    Gyanítom, hogy a rajongók nem a folytatásoktól vannak kiakadva, hanem a rebootoktól (főleg, mikor nemet vált az eredetihez képest a főszereplő)...
  • molnibalage83
    #1
    Minek....? Főleg azt nézve, hogy a Csadoros film mennyire semmilyen.


    Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.05.09. 21:58:46