5
-
Sequoyah #5 Ezt a fix arfolyamot hogyan eri el pontosan a Facebook? Ez azt jelenti hogy korlatlan mertekben adjak el es vasaroljak ezt a valutat? Ezen az arfolyamon?
Ezzel ugyan megoldjak a kriptovalutak egyik legnagyobb problemajat, viszont ez a megoldas csak kicsiben mukodik, es kizarolag a Facebooktol fugg. Ha ok egyszemelyben ugy dontenek hogy nem tamogatjak tovabb, akkor az arfolyam szepen el fog szallni valamelyik iranyban. -
Bozi_Vilag #4 De ha támogatni akar, sokkal jobb lenne, ha valami értelmes dolgot szerezne be - már hogyha van más lehetőség. -
morguldae #3 "Ráadásul sokszor skinekért és egyéb nem funkcionális kiegészítőért is képesek a játékosok sok pénzt kiadni - ami számomra végképp értelmezhetetlen." - Nem értelmezhetetlen ez! Szimplán a játék fenntartásáért vesznek a játékosok ilyen dolgokat, hogy támogassák a játék működését, meglétét! Sok ilyen játék ingyen játszható, de semmi sincs ingyen, fent kell tartani a szervereket, a programozókat fizetni kell az új dolgokért, stb. Az ilyen vásárlásokkal támogatja a játékos a játékot, hogy fennmaradhasson! Nem pénzt ad közvetlenül, hanem vesz valamilyen skint, egyéb dolgot. Ha tetszik egy játék és mindenki így tesz a játék fenntartható! Így lehet ingyenesen játszható. -
lammaer #2 Viszint ha bele gondolsz, ez a "F2P" üzleti modell NAGYON beválik manapság, mivel az emberek többsége könnyebben kiad sokszor kevesebb összeget mint ritkán nagyot. - és sészre sem veszik, hogy az ingyen játékok sokkal több pénzt legombolnak róluk mint a fizetősek (legyenek azok egyszeri vagy havidíjas konstrukció).
Ráadásul sokszor skinekért és egyéb nem funkcionális kiegészítőért is képesek a játékosok sok pénzt kiadni - ami számomra végképp értelmezhetetlen.
Igy bár számunkra értelmezhetetlen, üzletileg nagyonis kifizetődő ilyesmit csinálni.
Utoljára szerkesztette: lammaer, 2019.05.07. 12:19:15 -
kvp #1 Ez teljesen ertelmezhetetlen ilyen formaban. Csak egy token-t adnak ki, amilyeket regen a telefonokhoz, tomegkozlekedeshez es legutoljara mar csak a vidamparkokban hasznaltak. Az ember a valodi penzebol vesz virtualis penzt vagy "megkeresi" valamivel, jelen esetben reklamnezessel, majd virtualis javakat vesz belole. A legtobb MMO-s penz ilyen, ahol ugyancsak lehetoseg van virtualis penzt venni valodi penzert vagy megkeresni a jatekban. Az utobbi eleg nehez, tobbnyire szandekosan, hogy a valodi penzes fizetes fele tereljek az embereket. Van akinek bejon, sokan inkabb otthagyjak az ilyen platformokat, foleg amikor virtualis sapkak helyett mar a normal hasznalatert is fizetni kell a mikrotranzakcios modellben. Ezeket hivom en "free to pay" jatekoknak. Most a facebook ugyanezt akarja bevezetni, csak tobb "varazsszoval", mert ugy eladhatobb.