6
  • subotal
    #6
    Én hányok ettől az egésztől, szerintem szánalmas ez az egész felhajtás!
    De a gyerekek szeretik...
  • zola2000
    #5
    Csipkelődést félretéve azt, hogy nyugaton mi mennyire eladható azóta nem tudom megítélni, mióta a youtubeon láttam a no game no life openingje 95 millió megtekintésnél jár, úgy hogy szinte minden komment nyugati angol:
    https://youtu.be/CaksNlNniis

    Pedig esküdni mertem volna hogy nyugaton kevés anime néző van, azok is naruto-attack on titan szinten vannak.
  • kalapos01
    #4
    Nyugati igen, de a hater kultúrában, ha ennyire jól fogadnak valamit, akkor az jelent valamit. Egy aranyos, élőszereplős mesefilm egyesek számára ismert karakterekkel a cucc, nem holmi átdolgozás, rãadásul a fiatalok és idősebbek számãra is vonzó lehet. A Sonic jó példa, hogy az ilyesmi promóját is lehet cseszni.
    Utoljára szerkesztette: kalapos01, 2019.05.07. 21:28:41
  • zola2000
    #3
    Ez a film szerintem kifejezetten nyugati piacra lett tervezve, normális helyen nem hiszem hogy ilyen idióta átdolgozást sokan megnéznék :)
  • Zombee
    #2
    Cuki animált+élő szereplős mese valami sárga genyával, ezt azért Amerikában is el lehet adni. Lényegtelen, hogy vernyákoló mókus, doboló nyúl, vagy nyomozó sárga patkányakármi. A Dragonball jóval nagyobb kockázat volt anno, bár ott a bukásban az is sokat segített, hogy maga a film filmként gyakorlatilag értékelhetetlen. Trash-ként viszont szórakoztató. :)
  • grebber
    #1
    Pikácsú majd japánban meg kinában meg ilyen helyeken max...szerintem amcsikat nem igen érdekli majd de ki tudja sokszor elég debilek...