8
  • kalapos01
    #8
    De miért ne mondja senki, amikor te írod, hogy nem érted. És utána be is bizonyítod. Érdemes belegondolni egy kicsit a folyamatba és továbblépni a két oldalon álló számok dedós összeadásán és összehasonlításán, és feltenni a kérdést, hogy egy 100 milliós filmet miért készítenek el?

    Igen, többet hozott, mint amibe került a gyártása. Csak azt felejted el, hogy 1. a filmre a stúdió nem csak a gyártási költséget költi, 2. annak, amit hoz a film, több, mint a fele nem a gyártóé lesz. És akkor máris 150 millió dollár fog szemben állni mondjuk 130 millióval. És akkor még pro és kontra lehetne folytatni a sort azzal, hogy a gyártó nem csak a moziból kap bevételt, illetve, hogy egy filmnek nem nullszaldósnak kell lennie, mert akkor jobban járnak, ha alacsony hozamra a bankba teszik a rá szánt pénzt.

    Arról nem is beszélve, hogy egy film már akkor is rosszul szerepel, ha 100-200 millió dollárral alulmúlja a tervezett magas bevételt, mert azzal a bevétellel számolnak máshol. De itt szó sem volt ilyesmiről.
    Utoljára szerkesztette: kalapos01, 2019.04.29. 11:35:01
  • Flamer
    #7
    hat igen. ezt en sem ertem

    "A Tomb Raider legyártása 94 millió dollárba került, Amerikában 58, a világ többi részén pedig 216 milliós bevételt produkált a film."

    94 vs 274

    szerintem tobbet hozott mint amibe kerult, sot.. tobb mint a duplaja, tehat senki ne mondja, hogy bukta.
  • tibisan
    #6
    Attól , hogy Amerikában nem hozza az árát vissza a film , még nem bukás. Ez sem az , ahogy az Űrdongó vagy Fantastic Beasts:
    The Crimes of Grindelwald se volt csak párat említve az ilyen esetekből , amiknek visszajött az ára a nemzetközi bevételnek hála , ha nem így lenne nem jönnének a folytatások vagy a magas nézettségnek és nemzetközi bevételnek hála pozitív visszajelzések a készítőktől .
    Utoljára szerkesztette: tibisan, 2019.04.14. 16:19:38
  • Ender Wiggin #5
    A film a rebootolt 2015-ös játék sztoriját vette kölcsön (az eltűnt fater vonalat meg az összes többi játékból, ez utóbbi a Jolie-féle első filmnek is központi motívuma, meg kb. az összes Crystal Dynamic-játéknak). Írói szempontból egyszerűbb más munkáját megfaragni, mint kitalálni valami teljesen újat.

    @tibi: hogy sikeresen formálta-e meg, erről azért nem volnék meggyőződve. Anyagailag viszont óriási bukta volt. Bár a múlt héten megvitatott első 5-be nem fért be, de a legnagyobb veszteségek 10-es listáján ott van :-D
  • tibisan
    #4
    És kapnánk egy kalap kakit ( akár azoknál a csodálatos Transformers filmeknél )a saját ötlethez társított kilopott jelenetekkel megint, ahogy az előzőnél csinálták ..hát remélem több eszük van nálad , és tanulva az előző rész hibájából nem a te logikádat követik majd ( a történethűséget és eredetiséget szem előtt tartva).
  • ostoros
    #3
    Na és mi a költséghatékonyabb?
  • kalapos01
    #2
    Nyilván nem játékok sztoriját fogják kölcsönvenni, ha sajátot is kitalálhatnak (saját gondolatokkal és karaktrekkel). Arról nem is beszélve, hogy egy saját ötletet ezerszer könnyebb megírni, mint más sztoriját átültetni.
  • tibisan
    #1
    A színészNŐ elvállalta , mivel tudja valószínűleg miről szól az általa sikeresen megfilmesített újragondolt Tomb Raider játék 2 része , amiből valószínűleg nem leesz megint olyan nagy ördöngösség egy épkézláb forgatókönyvet összeszkripttelni .
    Utoljára szerkesztette: tibisan, 2019.04.13. 19:10:46