5
  • duke
    #5
    Nyilvan vannak meg problemak, de ember nelkul ennyival olcsobb hatekonyabb lesz, hogy biztosan megoldjak. Kapasbol mehet 24 oraban, tehat hamarabb megerkezik, vagy ugyan annyi ido alatt kisebb sebeseggel alacsonyabb fogyasztasa lesz.
  • Cat #4
    A tengeri szállításban használt konténerek szabvány méretűek, ahhoz kell igazodni.
  • dyra
    #3
    A legtöbb helyen még mindig "kézzel" szervezik le a fuvarokat. Elsőnek talán oda kéne valami átfogó rendszert kitalálni mert nem a sofőrök meg a kamionok miatt hatékonytalanan az áruszállítás.
  • kvp
    #2
    Jo a formaterv, de ha rajonnek, hogy ha elorebb hozzak a vontatonyerget, a motoros egyseget betolva a vontatmany ala, akkor par meterrel hosszabb es ezaltal nagyobb hasznos terfogatu kamionokat tudnak epiteni. Egyebkent ez a hossz limit volt az amiert Europaban a lapos eleju, kisfulkes jarmuvek terjedtek el, mig mashol meg mindig divat a csoros nagy orru kamion, jo nagy kabinnal.

    Az automata vezerles miatt raadasul a kamionok szorosan beallhatnak egymas moge az autopalyan nagyobb sebessegeknel is, ami eleg jelentos uzemanyagmegtakaritast jelentene.
    Utoljára szerkesztette: kvp, 2019.03.21. 12:56:43
  • Ender Wiggin #1
    A forgalomtól elzárt reptereken nagyon szuperül megy a Volvo önvezető...