14
-
#14 Volt a 80-as években egy török sci-fi, abban a csillagközi harci jeleneteket egy az egyben a Star Wars-ból emelték át. Nem, nem leutánozták, konkrétan oda bevágták a jelenetet. A sztori is valami másolatféle lehet, nem tudom, én törökül néztem felirat nélkül. :D -
ostoros #13 Jól teszik... -
Ender Wiggin #12 amerika megkapja ugyanezt kamatostul, pepitában, mert bollywood meg az amerikai szellemi terméket másolja engedély nélkül. láttam olyan indiai sorozatot, amiben komplett filmzenéket nyomtak (saját soundtrackként) amerikai filmekből... -
Ender Wiggin #11 Azért nem vetnék rájuk követ, hogy az eladható nevekkel illetve feliratozás nélkül szeretnének filmet csinálni. Tény, hogy többnyire szarabb az amerikai verzió, de azért nem minden esetben. Példákat nem írok, mert az én ízlésem nem biztos, hogy egyezik a tiéddel. -
Ellaberin #10 Pierre Richard ? Még moziban láttam először :D, felejthetetlen. Tom Hanks féle feldolgozásra nem is emlékszem ;)
És igen a franciáktól sokat loptak az amerikaiak - mondjuk nem csak tőlük :) -
end3 #9 Gondoljátok, hogy amerikai import esetére zsenánt nekik a bemutatások után kifizetni a jogdíjakat? Olcsóbb nekik kifizetni csak a sztori jogdíját? - (Egyszer-egyszer végre fizetne szerzői jogdíjakat az európai színészeknek, alkotóknak de akkor mindjárt remake. - Miután Hollywood a filmjeiért, Európából nem kis mennyiségben kapja meg ugyanezt, valamint Európa még a saját eredetije mellé megvásárolja az amerikai remake-ket is. - /Mondjuk kell a sztori-eladás is hozzá./) -
#8 Hát igen. A Tetovált Lány és életrevalók remake. Bár ez nem új , '80-as években is sikeres európai filmeket forgattak le újra, lásd Pl. a Tom Hanks féle magas férfi, felemás cipőbent. Az erdetije francia film, ahogy az Oscar-nál is, bár az már 1991-es.
https://www.imdb.com/title/tt0089543/?ref_=nm_flmg_act_80 -
Ellaberin #7 Egyértelmű, hogy ő sem tévedhetetlen. Nem is állítottam ilyet, inkább csak azt akartam mondani, hogy ő a filmekkel történetet mesél. A mai nagy költségvetésű filmek meg néhány maréknyi történetet adnak elő más-más tálalásban. Reamekelnek, mert más ötlet nincs és, ha adott történet már egyszer bejött, akkor majd most is. Nem mondom, hogy nem születnek ilyenkor jó filmek - példa rá a tavalyi IT -, de az már kicsit megmosolyogtató, amikor néhány éves filmeket forgatnak újra, vagy egy - pl. svéd :) - befutott, de nem amerikai filmet. -
Ellaberin #6 Persze azt is hozzá kell vennem, hogy az ismertsége is húzza felfele, ezt nem kétlem.
Leginkább azért "megyek el" a filmek mellett, mert itthon nem is kerülnek forgalomba. -
#5 Az hagyján, de CE filmjei a GT óta legfeljebb közepesek vagy más az sem. A Sully esetén lényegében kreált nem létező konfliktust, mert a valóság röhejesen más volt. Az mesterlövészes filmet nem tudtam végignézni, annyira olyan volt, amilyen.
A vonatos nem is érdekelt, jól lehúzták. Eleve a téma miatt nem is lehet arról normális filmet csinálni.
Ezt az alkotás sem övezi féktelen tapsvihar, ha más rendezte volna, sanszosan elássák a sárga földig.
CE nagy formátumú, de nem jelenti azt, hogy tévedhetetlen zseni... -
zetortraktor #4 Ez mind szép és jó és még igaz is, de ettől még nem lesz egy film siker. Azért jó pár ilyen film van, amire igaz, és amiket alig néznek meg - ld. te is szerintem jó pár mellett simán elmentél. Hogy miért? Mert ha valaminek látod a reklámját, akkor nem fogod tudni, hogy milyen a forgatókönyve. -
#3 Külön kellene választani a tech demo-t a filmektől.Teljesen más mondani valója van mindkét stílusnak. -
Ellaberin #1 Talán mert egy vérbeli profi színésznek és rendezőnek is. Tudja mi az a forgatókönyv és filmet akar csinálni; történettel. Nem pedig se füle - se farka cgi kavalkádot.
És nem, nem fura belegondolni, abba inkább, hogy erre kevesebb az igény. Sajnos.