3
  • Cat #3
    Lebecsülöd az ötletet. Nyilván minden alaknál mások az aerodinamikai tulajdonságok, nagyon is fontos, hogy az egyes propellerek milyen közel vannak egymáshoz. Eltérő a teherbírás és az akkumulátor élettartam, a szélállóság stb. Ha pl. hirtelen vihar támad, összébb húzza magát, vagy nagyobb teher szállítása esetén kiterjeszti, hogy nagyobb legyen a felhajtóerő, vagy ha kevés már az akku, akkor a legoptimálisabb módra vált. Én látok benne rációt, főleg ha az teljesen automata, nem a kezelőnek kell foglalkoznia vele.
  • kvp
    #2
    Ha osszehajtva is kepes stabilan repulni akkor eleve keszithettek volna kisebbre. A pelda elejen levo madar csak siklik a resen at es ezt csak par pillanatig tudja fenntartani. Ezzel szemben a hajtogatott dron az a lemerulesig kepesnek tunik repulesre.
  • Alien69
    #1
    Azért hozzá kell tenni, hogy nem elég, hogy össze hajtja magát! A propellerek eleve nem lehetnek egy síkban! Hiszen össze hajtásnál össze is akadnának, vagy, akár a vezérlőt is bedarálhatnák. Ez szerintem látszik is a videón is.
    Utoljára szerkesztette: Alien69, 2018.12.16. 10:08:04