16
  • NEXUS6
    #1
    Nyilván Ilona Muszkot kéne már végre erről is megkérdezni, hiszen a mariskán kívül ráadásul mindenhez is ért! XD
  • fonak
    #2
    Ja, ő kitalálna neki valami frappáns nevet, mondjuk Hyperplane vagy ilyesmi, és dőlne a befektetői pénz.
  • Cefet
    #3
    Írígy vagy, báttya? :)
  • NEXUS6
    #4
    Persze, főleg Musk hihetetlen humorérzékére és nagyvonalúságára. XD

    Lásd, amikor lepedofilozta a Tájföldön segítő barlangi-mentőt, miután az kritizálta az 1 hét alatt összedobott eszközét.

    Nézd Musk azzal foglalkozik, amit szeret csinálni, nagyjából én is. Miért kéne irigyelnem? Én nem szeretnék több óriáscég vezetője lenni, faszt érdekel.
    Én szeretek rajta röhögni, pl. hogy a nagyotmondást összetéveszti a jó marketinggel, meg a tervszerű üzletpolitikával. És már csak azokon röhögök nagyobbat, akik ezt be is veszik!
    Utoljára szerkesztette: NEXUS6, 2018.12.04. 23:41:51
  • Cefet
    #5
    Hát ja, fura egy figura, nem mindig tudja, hogy mit csinál. Néha látnok, géniusz, máskor meg tökkelütött kiskölök...
  • quatlander
    #6
    A tökkelütött halmazból egy gyöngyszem:

    "Elon Musk saját magát is kilőné a Marsra. Elon Muskot az HBO kérdezte arról, hogy szerinte milyen lesz az első Mars-utazás, és arról is, hogy ő a kolóniával tartana-e: kiderült, hogy bár már 47 éves, komoly esélyt lát arra, hogy a vörös bolygóra költözzön."
  • Sequoyah
    #7
    Mentsegere legyen mondva, hogy a nagyotmondasainak igen tekintelyes hanyadat vegul megiscsak valora valtja. Az elektromos autoi olyan jok amilyennek igerte, a raketai is mukodnek, az alagutakat is furja mar, es a nem langszorojat is mind eladta.

    Bar az utobbi par honapban voltak erdekes "dolgai" amik azert aggasztoak...
  • Ender Wiggin #8
    "a nagyotmondasainak igen tekintelyes hanyadat vegul megiscsak valora valtja"

    Mint azt, hogy a Tesla nyereséges. Ja, nem. Ekkora hazugság már az FBI-nak is feltűnt...
  • Cefet
    #9
    Ebben szerintem tévedsz, mert mára kb pozitívban van. No nem sokkal, de már pozitív a mérleg.
  • Cefet
    #10
    Komolyan gondolja Ő azt...
    Lehetsz bármilyen gazdag, meg fogsz halni. Elfelejtik a nevedet.
    Ö ezt nem szeretné, ezért a Marson akar meghalni.
  • quatlander
    #11
    Vagy már odafelé útközben a Marsra. Gondolom nem egyedül akar utazni, így egy nem kifejezetten milliárdos kutatónak is fent marad a neve. :) Hát én azt kívánom sikerüljön neki és gazdálkodjon okosan a Marson! :D
    Utoljára szerkesztette: quatlander, 2018.12.06. 14:59:35
  • molnibalage83
    #12
    Ebből csak az látszik, hogy mennyi hülye és pénzes ember van. Az alagutas ötlete nettó kreténség, egy középiskolás be tudja bizonyítani, hogy miért. Egy szó, kapacitás...

    A Hyperloop 100+ éves ötlet és mindig azon hasalt el, hogy műszaki és gazdasági képtelenség. Még ma is.

    A Tesla meg méregdrága ahhoz képest, hogy mit tud.
  • defiant9
    #13
    "Ebből csak az látszik, hogy mennyi hülye és pénzes ember van."
    Jellemzően a hülye és a pénzes negatív korrelációban vannak egymással. Ellenben a hülye és a csóringerrel.
    Ha talál vevőt az autóira akkor nincs gond a modellel, olyat tud amit más nem, az hogy ezért mit kér azt pedig beárazza.
  • NEXUS6
    #14
    Leszámítva, ha valóban működő üzleti modellre és nem a befektetőknek szóló ígéretekre alapulna a cég, akkor kb másfél-kétszer drágábban kéne adnia a kocsikat, amiért a piacon kb. esélye sem lenne!!!

    A modell 3-mal jelenleg és még évekig csak az előrendeléseket teljesítik, azt, amit már előre kifizettek. Vagy is abból sem lesz pénz még évekig, ami abból bejött az már bele van számítva a jelenlegi pénzügyi egyenlegbe.
  • defiant9
    #15
    "csak az előrendeléseket teljesítik, azt, amit már előre kifizettek."
    Ez nincs így, a deposit töredéke az autó árának (ami vissza is járt cancel esetén)

    "akkor kb másfél-kétszer drágábban kéne adnia a kocsikat"
    Nem tudom honnan vetted ezt az arányszámot. A profit az profit, a termelés pedig jól láthatóan felfutóban van
    After one-time adjustments, Tesla earned $516 million during the quarter. Revenue: $6.82 billion
    Tesla delivered a total of 83,500 vehicles in the third quarter, 55,840 of which were Model 3 deliveries.

    Az elemzői várakozások Q4-re is pozitívak.

    Én úgy látom perpill az összes autógyártó rájött hogy az elektromos autókra van igény és lohol a Tesla után, de egyenlőre technológiai lemaradásban vannak pedig öntik bele ők is a pénzt rendesen, csak a vállalat többi része elfedi hogy ugyanúgy veszteséges fázisban vannak mint korábban a Tesla, de ez természetes része a folyamatnak.
    A Tesla model addig fenntarthatónak tűnik ameddig a konkurencia nem jön ki versenyképesebb termékkel. Ennek (nem)eljövetele előre nem megjósolható.
  • bdzsana
    #16
    "A Tesla meg méregdrága ahhoz képest, hogy mit tud." Pont most nézegettem az elektromos autókat és áraikat. Mind 10-13 millió forint között van ahogy a Tesla Model 3 is, viszont a Tesla veri az összeset, teljesítményben és hatótávban is.
    Utoljára szerkesztette: bdzsana, 2018.12.11. 10:34:10