4
-
#4 Az f@sza.
Mondjuk azt írják, hogy nem elcseszték, hanem szándékosan vették lejjebb, hogy ne úgy mutatkozzon be a játék, hogy már kezdésnél ledöglenek a szerverek. Ezután fogják megoldani, hogy a tickrate is hozzon battle royale-hoz (vagy általában egy multi FPS-hez) elvárható szintet, és a szerverek se haljanak meg.
Szóval ezek szerint meg fog oldódni a probléma. Remélhetőleg úgy is lesz. -
kékherceg #3 Henkel, nem kell. Kampány nélkül egy hétköznapi lövölde. -
nlght #2 Tegnapig én is így voltam vele, aztán kiderült számomra is, hogy rosszabb a netkód mint a régebbi gémeknél, itt egy cikk erről:
https://segmentnext.com/2018/09/20/black-ops-4-blackout-beta-netcode/
Meg itt is:
"Black Ops 4 players unhappy with 20hz tickrate, Treyarch says improvements are coming.
The Black Ops 4 multiplayer beta had a 60hz tickrate but Treyarch cut it back to ensure stability at launch."
https://www.pcgamer.com/black-ops-4-players-unhappy-with-20hz-tickrate-treyarch-says-improvements-are-coming/
Szóval mégis sikerült elbaszniuk.
Utoljára szerkesztette: nlght, 2018.10.29. 09:56:43 -
#1 Az ajánlott rendszerkövetelményekben miért egy 2 generációval régebbi i5-öt adnak meg, mint a minimumban az i3. Ráadásul csak multithreadingben gyorsabb minimálisan, single threadben az i3 a jobb.
Persze így még mondhatnánk rá, hogy oké... De a Ryzen 5 1600X egy "icipicit" erősebb az FX-6300-nál. Szóval akkor mégiscsak sokkal erősebbnek kéne lennie az ajánlott processzornak? Na mindegy, részletkérdés... :D
Nem szeretem a CoD-okat, mert nagyon arcade, de ahogy elnézem, a Blackout az eddigi legjobb battle royale. Persze a PUBG jobb lenne, ha pl. nem lenne tele buggal. A Blackout egy tisztességes iparosmunka, a PUBG pedig elég erősen gányolás jelleget mutat. A kivitelezés legalább olyan fontos, mint a tartalom.