4
  • csulok0000 #4
    szerintem itt valami olyasmire gondolhattak, hogy az egyik szeme a vászonra nézet, a másik pedig a vászon mellé/mögé. Így amikor a fejében a két kép(a festendő tárgy/táj és a vászon) egyetlen képpé ált össze akkor tökéletesen összehasonlíthatta a valóságot a festménnyel. Ezt jól látó emberek is megtudják, de az ő esetükben csak akkor működik ha nagyon közel vannak a festményhez, így viszont annak csak egy kis részletét(szélét) látják, valamint ekkor már nagyon bezavar a fókusz pontok távolsága(vagy a nagyon közeli festményt látja tisztán, vagy a viszonylag távoli tárgyat/tájat).
    Utoljára szerkesztette: csulok0000, 2018.10.24. 16:09:30
  • ostoros
    #3
    Maaaaaaaaaaaaaarhaság.
  • noland
    #2
    Ez netto f@szság, egy művész nem csak a szemével lát, hanem inkább az érzéseivel, elméjével, ez lesz a látásmódja nem pedig az, hogy hogy áll a szeme...
  • barret
    #1
    ", azaz a szemei kifelé fordultak. Ezáltal volt képes arra, hogy monokuláris látásra váltson, egy szemét használja. " Ez de vicces! Ezt mindenki meg tudja csinálni,aki legalább 1 szemére lát...