7
  • Merces2
    #7
    ..vagy azért mert jobb, vagy előbb volt a piacon, vagy simán szerencsésebb vagy gátlástalanabb.....
  • zetortraktor
    #6
    "nem a jobb gazdasági szereplő a sikeres, hanem amelyik ügyesebben jelenik meg a piacon ("

    csakhogy a piaci megjelenésnek költsége van, ergó lehet, hogy a gazdagabb jelenhet meg ügyesebben - a kérdés viszont az, hogy vajon a gazdag nem azért lett gazdag, mert jobb? egyszerűen csak arról van szó, hogy a bejáratott brandek mellett nem egyszerű belépni a piacra, de a bejáratott brandek, mint mondjuk a Disney, bőven tettek mit le az asztalra korábban is.
  • zetortraktor
    #5
    "Nem, nem így van. Akinek több a pénze az előbbről indul. "

    Igen, de ez erre pont nem igaz, mert a Sony-nak van annyi pénze, mint a Disney-nek, hogy egy kis animáció marketingjét megtámogassa.
  • felemelő
    #4
    Valóban. A mai marketing vezérelt világban nagyon gyakran előfordul, hogy nem a jobb gazdasági szereplő a sikeres, hanem amelyik ügyesebben jelenik meg a piacon (veri át a vevőket, csinál hype-ot vagy egyszerűen reklámmal eláraszt mindent).
  • ostoros
    #3
    "és mindenki egyenlő eséllyel indulhat el ebben a versenyben. "
    Nem, nem így van. Akinek több a pénze az előbbről indul.
  • Sir Charles
    #2
    Szerintem ez egy ritka nagy baromság a cikk írójától. Egy kis gyereket maximálisan nem érdekli az, hogy a moziban látható mesét melyik stúdió gyártja( valószínűleg a szülőket sem), sőt megkockáztatom, hogy egy 7-8-10 éves gyereknek éppen fogalma sincs róla, hogy léteznek ezek a stúdiók, nekik csak az van, hogy lesz ez a mese a moziban, anya-apa menjünk el.
    Azt meg, hogy melyik stúdió mit talál ki, azt mennyire és hogy reklámozza, mennyire szippantja be a közönséget a moziba, azt meg úgy hívják, hogy marketing és mindenki egyenlő eséllyel indulhat el ebben a versenyben.
  • AnuluWork
    #1
    Jó volt. A gyerekeim is végig élvezték. Mondjuk mi is a nejemmel. :D