Munkas#7
20 éve, a híres kék halálos win98 bemutató után, terjedt az a vicc, hogy „természetesen” a Microsoft programozók is meg tudnák írni a Boeing repülésvezérlő szoftverét, de biztos, hogy nem ülne fel rá egyikük sem. (Akkoriban az autókban még nem voltak igazi számítógépek, ezért ment repülővel a vicc.)
Erre most ez lejön az autók szintjére. És tényleg valóság lesz. Mindmeghalunk :)
zoli058#6
A VW már rég elindult a lejtőn minőség terén (pl. a 2008-as Jetta olyan gagyi, hogy szó szerint széthullik, pedig a 99-es Polo classicot 600.000 km-el adtam el, soha semmi baja nem volt, nem beszélve a Ventoról). Most, hogy a microfos rátelepszik, már egészen biztos, hogy nem folytatom a huszonéve tartó hűségemet a márkához. Szégyen, ahogy manapság a legtöbb nagy márka az évtizedek alatt felépített jó hírét aprópénzre váltja. Pár év alatt eljutottam odáig, hogy igyekszem bojkottálni mindet (amennyire lehetséges), amelyik szerepel a tőzsdén.
MrImy#4
Szinte már látom, ahogy a Nokia sorsára jut... :D
#3
A mobiltelefon nyomkodása szabálysértés.Ez vonatkozni fog a fedélzeti érintőpanelra is? Mert úgy lenne korrekt nem? Akinél be van kapcsolva,azt megbüntetik.