5
  • M2 #5
    Ennyi a történet, megspórolható vele a modern és drága parkolóházi infrastruktúra (targonca, emelőlift stb.). Hátránya, hogy csak akkortól működőképes, ha minden autó tudja már.
  • kvp
    #4
    Vannak kielolt kiszallasai es beszallasi helyek. Az egyiknel kiszall a tulaj, elkuldi az autot parkolni, majd odamegy az egyik beszallasi helyre es odahivja a kocsit. Japanban mar jo ideje letezik hasonlo, csak ott az egesz autot viszi es hozza egy robot targonca, hogy az autoba ne kelljen intelligencia.
  • Tetsuo
    #3
    Meg mi van akkor, ha az autó meglátja a gazdáját és elgurul másfelé, mert összeveszett vele vagy csak még maradni akar a többi autóval? :-D
  • Cat #2
    Én arra lennék kiváncsi, hogy az autó honnan tudja, hogy hová kell visszamennie? Mert a beállás oké, látja hol szabad a parkoló és odamegy. De ugyanonnan kell visszarendelnie a tulajnak a mobiltelefonjával? Azaz ha a parkolóházban féltucat lépcsőház és szint van, akkor ugyanúgy meg kell jegyeznie, hogy honnan küldte el az autót aludni? Mert ebben az esetben nem sokat nyer.
  • Tetsuo
    #1
    Ez még mindig messze van az önvezetéstől, de már egy lényeges lépés afelé.