9
-
Zoliz #9 Ki állitja, hogy ez volt a hét legjobb filmje? Aki összevagdosta a népnek?
Márcsak azért se nézem meg. -
apucsabi #8 "Schwechtje Mihály első nagyjátékfilmje (Remélem legközelebb sikerül meghalnod), amely az idei montreali filmfesztiválon debütált, alternatív finanszírozásból, egy magyar játékfilm költségvetésének töredékéből készült."
versus
"Pappa pia: Majd’ elfelejtettem, a filmet a Magyar Nemzeti Filmalap a mi pénzünkből egymilliárd forinttal finanszírozta (elvileg ez a teljes produkciós költség), a szereplőválogatásért pedig merő véletlenségből pont Vajna Timi 2015 májusában alapított cégének, a Universe Management-nek fizettek (fizettünk). "
A filmalap támogatásával ( = tehát a szavazók adójából!) egy vidám hangulatú, szórakoztató filmet kaptunk.
Az alternatív finanszírozásból pedig társadalomkritikát egy modern jelenségröl, feltehetöen a fiatal generáció szüleinek figyelmére igényt formálva.
èn elhiszem, hogy könnyen fogyasztható filmekre van igény a tömeg részéröl. De pazarlásnak tartom, hogy az adóforintokból, amelyböl társadalomkritikát kellene gyakorolni (aktuális problémákat más szemszögböl bemutatva, megvilágító erejü felismerésekre rávezetni) pusztán felszínes szórakoztatás finanszírozására futja. -
kalapos01 #7 "" Készültek jó filmek, a Kincsem, a Marfűi rém, a Budapest Noir."
Ha pedig rétegfilmekről beszélünk, akkor a Martfűi rém és a Noir az pont az. Arról nem is beszél, hogy a Budapest Noirt jó filmként emlegetni kábé közröhej tárgya. Milyen szánalmasan gyenge volt, és mekkorát bukott! -
kalapos01 #6 Jó nagy marhaságot írtál, ennyire hogy lehet luftra futni. Oké, hogy gőzöd nincs a magyar filmekről, de Google barátodnál rákérdezhettél volna, hogy milyen premierek voltak mostanában. Tele vagyunk kommersz, popcorn filmekkel, ha a magyar kínálatot nézzük és
" Ezek a filmek nem a nézőknek szólnak, hanem a díjátadóknak. Ezért megy rá el 3000 ember... "
pont, hogy a csúcskategóriásak hoznak egy csomó nézőt. De ez egy tinithriller. Semmi csúcskategória nincs benne, ez simán hozhatna pár tízezer nézőt. -
KoLaMan #5 Tökmindegy mit írtok, a hét legjobb filmje volt, pont. -
ostoros #4 Bizony. Minél kevesebb ember érti miről is szólna a film, a művészek annál büszkébbek... -
Yoshimitsu #3 Az lemaradt, hogy a Saul fia óta nem győzik előadni a csúcskategóriás filmművészetet itthon. Pedig elég lenne megtalálni az arany közép utat. Lefogadom, hogy ez is túlrendezett, túl dimenzionált lelkizéses valami lett, és hogy a létező összes filmes díjazásra jelölték.
Szurkolok neki.
Csak ugye Forma-1 autót se vesz az ember boltba járni...
Ezek a filmek nem a nézőknek szólnak, hanem a díjátadóknak. Ezért megy rá el 3000 ember... -
Yoshimitsu #2 Sose fogják megtanulni, hogy kis országban rétegfilmet csinálni nem lesz átütő siker.
Ez a film is olyan, hogy az előzetest elnézve, rájöttem, hogy nem is nekem szól. Ha ingyen osztanák rá a jegyet se mennék el...
Készültek jó filmek, a Kincsem, a Marfűi rém, a Budapest Noir.
Sorozatokból is az Aranyélet, stb.
Egyrészt el kéne azokon gondolkodni, hogy ott miben volt a titok nyitja.
Másrészt ideje lenne elengedni ezt a búskomor, keserédes, nyavalygós, pánikkeltős, rimánkodást, ami a magyar filmek 90%-át belengi.
Miért nincs pl mostmár olyan film, mint amilyen az Argo volt egyedül, se előtte se utána egy sima szimpla akció vígjáték. Ami nem akarja megmondani miért szégyelld magad, se több se kevesebb nem akar lenni, csak egy jó akció vígjáték.
A Kút is tök jó film volt. persze az is a szokásos nyomasztó, életről lehozós formátumban...
És az ilyen húzásokat nem felejtik el a nézők egy akkora országban, mint egy félbehajtott papírzsepi...
Ki kíváncsi valami rimánkodásra már megint? Majd ha leadja a tv, valamelyik hétköznap este belenéznek az emberek ebbe is.... -
ostoros #1 Sosem hallottam róla...