8
-
Andrevv #8 Ez így nem egészen igazságos. Amikor bizonyos pincéreknek nem adsz borravalót, látszik rajtuk, hogy hányasra osztályozna. Itt szokás adni borravalót? A sofőröknél viszont elég kemény, hogy egyetlen rossz osztályzás a sok közül is elég a kizárásra, habár ezt a kliens is megszívhatja, mert ha mindenkit rosszul osztályoz legalább egyszer, akkor mehet taxizni :) -
#7 Amit idézett, az másról szól. ;-) -
defiant9 #6 Ha az első 10 értékelésed 5-ös, akkor akár 10db 1-est is begyűjthetsz mire kibuksz. Eleve szokás csak bizonyos értékeli darabszám után átlagot számolni. -
apucsabi #5 "Amennyiben egy utas egy sofőrt 3 vagy annál kevesebb csillaggal értékel, akkor az illetőt soha többé nem fogják a rendeléseinél figyelembe venni és kiküldeni az általa megadott címre. "
-> EGY utas, EGY sofört, EGY alkalommal!
Mi értelme ezekután az 5 csillagos minösítési rendszernek?
Mi a különbség az 1, 2 és 3 csillagos értékelés között, amikor már a 3 csillagos értékelés is visszafordíthatatlan szankcióval jár? -
defiant9 #4 Objektív egyénhez köthető releváns adatok alapján lehet diszkriminálni, bank sem köteles bárkinek hitelt adni. Olyat nem tehetsz hogy szubjektív alapon vagy etnikai hovatartozás miatt nem szolgáltatsz valakinek. -
#3 Fonak nekem is ez jutott eszembe,azért ez kicsit félelmetes.
-
#2 Bezzeg én, be kell, hogy engedjek bárkit az üzletembe... -
fonak #1 Black Mirror s3e1 "Nosedive" ...