8
  • Andrevv
    #8
    Ez így nem egészen igazságos. Amikor bizonyos pincéreknek nem adsz borravalót, látszik rajtuk, hogy hányasra osztályozna. Itt szokás adni borravalót? A sofőröknél viszont elég kemény, hogy egyetlen rossz osztályzás a sok közül is elég a kizárásra, habár ezt a kliens is megszívhatja, mert ha mindenkit rosszul osztályoz legalább egyszer, akkor mehet taxizni :)
  • Tetsuo
    #7
    Amit idézett, az másról szól. ;-)
  • defiant9
    #6
    Ha az első 10 értékelésed 5-ös, akkor akár 10db 1-est is begyűjthetsz mire kibuksz. Eleve szokás csak bizonyos értékeli darabszám után átlagot számolni.
  • apucsabi
    #5
    "Amennyiben egy utas egy sofőrt 3 vagy annál kevesebb csillaggal értékel, akkor az illetőt soha többé nem fogják a rendeléseinél figyelembe venni és kiküldeni az általa megadott címre. "
    -> EGY utas, EGY sofört, EGY alkalommal!
    Mi értelme ezekután az 5 csillagos minösítési rendszernek?
    Mi a különbség az 1, 2 és 3 csillagos értékelés között, amikor már a 3 csillagos értékelés is visszafordíthatatlan szankcióval jár?
  • defiant9
    #4
    Objektív egyénhez köthető releváns adatok alapján lehet diszkriminálni, bank sem köteles bárkinek hitelt adni. Olyat nem tehetsz hogy szubjektív alapon vagy etnikai hovatartozás miatt nem szolgáltatsz valakinek.
  • GabeE3e
    #3
    Fonak nekem is ez jutott eszembe,azért ez kicsit félelmetes.
  • Tetsuo
    #2
    Bezzeg én, be kell, hogy engedjek bárkit az üzletembe...
  • fonak
    #1
    Black Mirror s3e1 "Nosedive" ...