14
Panzer Strategy
  • LSSAHPAUL
    #14
    Sajnos nem, alap verzióm van, ez egy bug, fel kell patchelni. Köszke a segítséget!
  • Pluskast
    #13
    Talán ez segít

  • LSSAHPAUL
    #12
    Norvég pályán nem tudok partra szállni a saját egységeimmel, amiket a gép kapott azzal bárhol, a sajátjaimnak meg kiírja hogy csak port-nál lehet, de próbáltam port-nál ott se engedi.
  • Xsillione #11
    Ha másik egységre akarsz váltani, akkor alul a listában is kattinthatsz, bár ettől még katasztrófa, hogy nincs kijelölés levétel. Semmit nem tud, amitől érdekes lenne, egyedül az egységeknek vehető extra cumók voltak valamennyire újszerűek, bár máshol is láthattuk mindezt már.
  • molnibalage83
    #10
    Hát, ez még nagyon, nagyon beta...
  • LSSAHPAUL
    #9
    Nekem phenom2 X2-esen + gtx750+ 8gb ddr3-on tökéletesen fut. Multi nincs benne, 1 fő kampány van benne, 3 német hadvezér közül választhatsz, scenario sincs. A főmenü New Game, Load Game, Settings. A beállításoknál nem tudod kiszedni hogy az animációt, dupla kattintással kell küldeni az egységet, nincs visszalépés gomb ami a kicsit buta irányítás miatt körönként kell a visszatöltéshez nyúlni, pl repcsin vagy de át akarsz kattintani egy antitankra akkor nem lehet cancelezni a repcsis kijelölést hanem precizen rá kell kattintani a másik egységre ami pl egy 37-es at-nál nem egyszerű, mellé megy és a repcsi már megy is oda. 21-es csapda is van: harcolsz egy "városért" (support pont de ez nem túl barátságosan hangzik), ha túl sokat lövögetsz kifogy a lőszer és mehetsz vissza a kiindulási pontra, ugyanis lőszer és üzemanyag csak saját "városok" közelében töltődik újra, pl ágyú ugye kell egy város ostromhoz, tök vicces amikor kifogy és vissza kell menni lőszerért amig vissza nem jön addig csak nézel mint bárány az újkapura, de ha kifogy az üzemanyag akkor vissza se tudsz menni, se előre. Repülőtér: idegenre nem tudsz leszálni transporttal, ha elfoglalod és a közelben nem foglalsz várost akkor hiába szálsz le rá, nem tölt üzemanyagot, se lőszert. És egy bug: egység vásárlásnál ha nincs elég lóvé és 2x megnyomod a vásárlás gombot akkor crush-ol a játék.
  • molnibalage83
    #8
    Ezt remélem viccnek szántad. Vagy akkor szarul van megírva. Ezt egy 8 éves gépnek is röhögve kéne futtatnia.
  • farferi
    #7
    Nem fut a gépemen, mondjuk nem csoda..de én nem veszek 300k-ért új pc-t..marad a ck2, az még megy:D
  • molnibalage83
    #6
    Hmmm...
    So, so.
    Csak a Wargame széria megismerésével és ahogy láttam mi megy, az MI elleni bohóckodásban kevés fantáziát látok már...
  • Montanosz
    #5
    ahogy néztem azért más mint a pg, azért kiprobálom majd
    vélemények
  • molnibalage83
    #4
    Hol van pl. a Pz III parancsnoki feautre-je? Még a II-ben is kaphattak valami plecsnit, ami extra feature-t adott. Remélem legalább a 2. rész "kifárasztásos" harc modellezése benne van, ami az elsőből bántóan hiányzott, ezért a német fegyverek legyőzhetetlenek voltak kb. egy idő után... A PG II-ben elsőre nem is értettem, hogy a szovjetekkel hogyan kéne győzni. Aztán nézem mit csinál az MI. 3-4 szutyok egység felkoncolta magát a Tiger / Pantheren és aztán oldalról jött a Isz-2 vagy SZU-85/100 vagy más állat és legázolta a kifáradt német szuper hk-t... Rush tactics rulez.

    A PG II-ben a tüzérség ráadásul emlékeim szerint a kör végéig maradó supression-t okozott, ami a PG I-ben nem volt. Ezekkel elég vicces áttöréseket lehetett csinálni. A legszebb az volt, amikor egy hk akár legázolt 4-5 egységet is egy körben.
  • farferi
    #3
    Hát kipróbáljuk a torrxy verziót és eldöntjük megéri e:D
  • molnibalage83
    #2
    A játékmechanikáról hol lehet többet tudni? MP van hozzá?
    Mert azért valahol vicces egy PG klónért 25 EUR-t kérni... A PG II ingyen van n+1 moddal. Én nem tudom használni, de láttam miket tudnak. Brutális.
  • LSSAHPAUL
    #1
    Nagyon baba :D, Panzer General klón, pár napja jött ki, ami más az az utánpótlás megjelenése, elfoglalt repülő tér nem tölt csak ha mellette lévő supportot is elfoglaljuk.