2071
Sekiro-Shadows-Die-Twice-banner.jpg
  • wedge31
    #1
    From új játéka ami kivételesen nem Dark Souls, de reméljük azért még ugyan olyan jó lesz.





    Amit eddig lehet tudni.

    Sekiro: Shadows Die Twice 2019. március 22-én jelenik majd meg PC, PlayStation 4 és Xbox One platformokon.
  • jarlaxxe
    #2
    Alapvetöen tetszik, végre nem a sokadik rókabört húzzák le a DaS frencsájzról hanem valami újba kezdtek bele.
  • darkSectorxxx #3
    Sajnos nekem asszem skip lesz.
  • darkSectorxxx #4
    Arra ott van a többi fejlesztő csapat.
  • nxs
    #5
    Úgy néz ki a From elővette a PS1 régi nagyágyúját (és talán a legjobb lopakodós játék amivel ps1en játszottam) a Tenchu-t :)
  • wedge31
    #6
  • wedge31
    #7
  • wedge31
    #8
  • jarlaxxe
    #9
    Megjött a gépigény:

    Minimum rendszerkövetelmény:

    Operációs rendszer: Windows 7 (64-bit) | Windows 8 (64-bit) | Windows 10 (64-bit)
    Processzor: Intel Core i3-2100 | AMD FX-6300
    Memória: 4 GB RAM
    Grafika: NVIDIA GeForce GTX 760 | AMD Radeon HD 7950
    Tárhely: 25 GB szabad hely

    Ajánlott rendszerkövetelmény:

    Operációs rendszer: Windows 7 (64-bit) | Windows 8 (64-bit) | Windows 10 (64-bit)
    Processzor: Intel Core i5-2500K | AMD Ryzen 5 1400
    Memória: 8 GB RAM
    Grafika: NVIDIA GeForce GTX 970 | AMD Radeon RX 570
    Tárhely: 25 GB szabad hely
  • wedge31
    #10
    Barátinak mondható.
  • wedge31
    #11
    Új pályarészeket mutattak a sekiroból a harcrendszer nagyon igényesnek tűnik.
  • Kandurex
    #12
    Mintha a DaS 3-nak is ez lett volna, nem?
  • wedge31
    #13
    Launch trailer.

  • jarlaxxe
    #14
    Várós.
  • wedge31
    #15
    4 dolog amit tudnod kell a sekiróról.
  • jarlaxxe
    #16
    Láttam és olvastam is már erröl a posture csikról de nem igazán vágom, hogy fog ez müködni gyakorlatban...
  • ImpStephAug
    #17
    Ahogy én láttam olyan mint a Ki a Niohban az is ott ha elfogy lihegsz aztán lecsapnak
  • jarlaxxe
    #18
    Azt értem de, hogy menedzseled? mert a staminánál egyszerü itt viszont minden összecsapásnál nöni fog tehát akkor most az fog nyerni akinek nagyobb a csikja?
  • wedge31
    #19
    Ezért lesz itt lényegesebb a parry mert az valszeg nem növeli.
  • jarlaxxe
    #20
    Az nem jó mert tök bénán parryzok...
  • wedge31
    #21
  • caps lock
    #22
    Holnap délután öt órakor oldják fel steamen.
  • Árnyvadász
    #23
    Ma délután 2 órától pedig érkeznek a beszámolók!

    Többi időzóna így alakul: Csütörtöki tesztek időpontjai
    Utoljára szerkesztette: Árnyvadász, 2019.03.21. 11:40:47
  • wedge31
    #24
    Megvan a hétvégi programom..
  • Árnyvadász
    #25
    Most, hogy lejárt az embargó, gyorsan ránéztem az eredményekre és picit beleolvastam a tesztekbe itt ott. Pozitív fogadtatása lett a játéknak, sőt eléggé ajnározzák. Én ezt vártam, örülök neki és bassza meg de lehetne már holnap, mert oké, hogy DS3-al szépen haladok, de lélekben máshol járok. Könnyen megeshet nálam ez lesz az idei év legjobb játéka. A legjobban várt címet, már biztosan kiérdemelte. :)

    És remélem azért idővel belepasszírozzák az ultraszéles képernyő támogatást. DMC5, DS3 se kapta meg hivatalosan eddig és végül is lehet így is élvezettel játszani, mert elmerülök benne és nem a két fekete részt bámulom oldalt csak na ... azért erőltessék már meg magunkat a kedves fejlesztők. Nyilván lesz nem hivatalos fix, csak az nem teljesen olyan. (HUD, egyéb miatt.)
    Utoljára szerkesztette: Árnyvadász, 2019.03.21. 14:23:13
  • Árnyvadász
    #26
    Pontszámok - Beszámolók

    Nem kell hozzá kommentár. Úgy vélem a From hozta a tőle elvárt minőséget és rá is tett egy lapáttal. A többi már történelem lesz.
    Utoljára szerkesztette: Árnyvadász, 2019.03.21. 14:30:03
  • jarlaxxe
    #27
    Gyorsan feltörték.
  • wedge31
    #28
    Nincs rajta denuvo.
  • JonasSandor
    #29
    Nehézsége milyen?,easy-n.
  • Árnyvadász
    #30
    Szerintem nincsen benne nehézségi fokozat.

    Tegyél vele egy próbát, feltörték, lehet játszani és meglátod majd. Gépigénye sem vészes. Amúgy a nehézség majd olyasmi lehet, mint a Dark Soul-ban tippre. Először levernek, mint vak a poharat, aztán ahogy fejlődsz, táposabb leszel, ugyanezt már Te fogod megtenni az addig nehéznek vélt ellenfelekkel szemben. Ez pedig rohadt jó érzés lesz. Ennyi a mechanikája a játéknak.

    Egyébként most, hogy fel lett törve és az eredetire várni kéne egy napot, inkább leszedem. Legalább megnézem milyen, hogy fut és tényleg annyira jó e, mint amilyennek mondják. Elég combos ára van kulcsos oldalakon, szóval én örülök is neki, hogy törték.
  • caps lock
    #31
    Nem tudod változtatni benne a nehézséget, ilyen téren olyan mint bármelyik DS: győzöl vagy ő győz le téged. Szeretem az ilyen játékokat mert türelemre és kitartásra nevel, arra ösztönöz hogy jobb legyél.
  • JonasSandor
    #32
    Halál után elveszíti az összes cuccot?
  • Árnyvadász
    #33
    Tapasztalati pont felét, de ha a guided aid képesség sikeres, akkor nem. Remélem jól írom. Pénz, tárgyak megmaradnak.

    Jó nehéz az elején még a játék. Fejleszteni még nincs lehetőség, csak 3 skill-re tudtam tenni, de azoktól maximum a kisebb, alap ellenfelek ellen lesz még könnyebb. Azok annyira nem is vészesek. Én egyelőre a leláncozott Ogrén nem tudtam továbbmenni. Vagy egy órát szenvedtem vele, az egyik életerejét levertem de másodjára vagy elkap, agyonüt, eldob vagy hasonló és alig van nafta amivel tudnám magam gyógyítani. Az őrök azt mondják, amikor kihallgattam őket, hogy fél a tűztől. Ez ok, de semmim nincs ami tűz alapú lenne és használni tudnám. Becsaltam a tűzrakó helyre is, de nem gyulladt meg és le se szarta. Szóval nem igazán tudom mi a jó taktika ellene.

    Időnként lehet csáklyázni a fejét, odahúzni Sekiro-t, de ez sem sokat segít, mert maximum két ütésre, talán háromra van esély, utána már ugrani kell odébb, mert agyonvág. :D

    Na majd holnap. Mindig az szokott lenni, hogy másnap elsőre, másodikra lemegy. Lehet kifáradtam már. Esetleg, ha van valakinek tippje szívesen fogadom.
  • CalebJoe
    #34
    Szubjektív, de nálam a Nioh-hoz képest könnyű lett a játék mivel itt nincs stamina csak jók kell parryzni a sebesség is hasonló.

    itt damage nélkül nyírja ki az ogrét tud a srác

  • Mephike
    #35
    Előrendeltem, és már 21.-én telefonáltak, hogy a boltban átvehetem. Szóval én már tegnap este harcolhattam a kis Shinobival :)
  • JonasSandor
    #36
    Ja értem az nem jó ha a felét leveszi, így szintlépés elég gáz.
  • Metontour
    #37
    Azt hogy mikor a Steam csak ma kb ötkör engedi fel?Vagy nem rinyált érte?
  • Árnyvadász
    #38
    Köszi!

    Megpróbáltam tegnap még lefekvés előtt így is. Elsőre, bekapott ütés nélkül levittem az életerejét és megkapta az első halálos szúrást. Boldog voltam, aztán a második menetben nagyjából a felénél fordult a kocka. Egy rosszul sikerült elugrás után megint elkapott. Viszont nem hagyott nyugodni az őrök által kihallgatott infó ami a tűzről szól. Szóval én inkább ezt az utat fogom választani:

    Láncravert Ogre - Segítség

    Ezzel biztosan egyszerűbb lesz és a csengő már megvan, szóval csak meg kell szereznem az új protézist. Biztos így is lesz pár próba, de egyszerűbb dolgom lesz, legalábbis remélem.

    Közben találtam ultrawide fix tutorialt is: Ultrawide Screen fix (hex editor kell) vagy letölthető exe (eredetihez)

    Na majd este folytatás.
  • Árnyvadász
    #39
    Még annyit tennék hozzá, ha már majd egy órát elcsesztem Ogre bácsira, hogy a két életerejéből egyet "ingyen" le lehet vinni. El kell csalni a kezdő helyszínről, majd felmenni a sziklaperemre. Ez ott van a lépcsősor felett. Amikor jön vissza, csak magasról rá kell ugrani és bevinni a kivégző mozdulatot. Így már csak egyszer kell leverni közelharcban. Aztán az új protézissel a második menetben leverni. Szerintem ennél könnyebb módja nincs. De ezzel akár elsőre is meglehet, ha minden klappol.
  • wedge31
    #40
    Tegnap még biztos nem lehetett mert próbáltam de ma reggeltöl már igen.

    A harc egyértelmüen a parryre épit így akinek az nem megy nem könnyeb lesz mint egy DaS hanem sokkal nehezebb.
    A hallgatózás sokat segit mert így sok mindent megtudni a gyengeségeikröl és persze rengeteg háttér ínfó is kiderül.

    A stealth nagyon fontos mert a legtöbb ellenfél és miniboss mögé oda lehet sunnyogni és egy csapásra kinyirni vagy az elsö
    Deathblow Markersét levenni, most épp Juzout intéztem el így, mondjuk itt segitség is van mer egy npc is beszáll gyepálni.

    Az ogrét tüzzel volt nekem a legkönnyebb megölni csak rá kell dobni egy pár olajos flaskát attól nagyon szépen ég amikor odapörkölsz neki a lángszoróval.
    Rengeteg felfedezni való van rejtett kis ösvények utak amiknek a végén mindig van valami.

    Így bő három óra után nagyon tetszik az egész koncepció, totál más mint az eddigi From játékok mégis egy-két ismerös elem azért maradt, meg tudom érteni miért olyan magasak a pontszámok megint nagyot alkottak a japók.