3
  • Skylake
    #3
    Gondolom azért a megfogalmazásból talán levetted, hogy a HRMC gyakorlatát nem éppen elismerően jellemeztem. Nem is védem ezeket a férgeket, és szívemből kívánom, hogy valamilyen brit civil szervezet sz*rráperelje őket a g*cibe. Csak megállapítottam, hogy az ötlet a társadalmi kontextusból adódóan nem véletlenül érik ilyen eszközzé. Hát, ez van, ezért ér például l*faszt sem a GDPR és megvalósítása, mivel az userek hülyék.

    A további szervezetekről nem tennék explicit említést, mivel a kékeknek, illetve az egyéb un. hivataloknak ez nem tetszene. Talán még az N-el kezdődő és V-vel végződő nevű szervvel is kapcsolatba kerülhetnék emiatt. Tudod, ez őket úgymond "zavarná".
  • Fionn
    #2
    "ennek részleteit ha lehet, itt nem adnám meg"
    A szád az jár... tartalma nincs. Miért is véded ezeket? És ha véded akkor meg minek írod ide ezt? Írd csak le, egész pontosan nevekkel minden forrással stb.

    Amúgy a többi részével 1et értek, sok a bírka nagyon.
  • Skylake
    #1
    Ott kezdődik, hogy talán először megkérdezik a parasztot: akarja-e, hogy felhasználói fiókja védelme ezzel is növelve legyen. Ha a paraszt aszondja’, hogy okés, akkor lehet indítani a hangfelvételt.

    Ha nem erről van szó, akkor legalább tájékoztatjuk azt a sz*rf*szú adófizetőt, innentől fel lesz véve a hangja.

    Egyébként a dolog ilyen formában történő kivitelezésén alapvetően kár csodálkozni. Ma a baromarcúak teljes generációja tolja fel kib*szott érdektelen életének teljes keresztmetszetét közösségi hálózatoknak nevezett marketing és kormányzati kapcsolatokkal is rendelkező megfigyelőrendszerekbe, marha nagy örömmel, hiszen a felszínen megkapja a látszatot, hogy mennyire kib*szott fontos lesz ez által az élete, illetve örömmel kurkászhatja mások életét. Ebből a korszakos attitűdből, amikor a baromarcú userek magasról belesz*rnak ennek a megosztásnak a hosszú távú következményeibe, ugyan miért is lepődjünk meg azon, hogy egy főfogaskeréknek ilyen korszakalkotó ötlete támad, és ilyen formában realizálódik. Evidens, nem?

    Egyébként tudomásom van arról, hogy jó pár állami szervezet, illetve multicég ügyfélszolgálata alkalmazza ugyanezt itt is, de ennek részleteit ha lehet, itt nem adnám meg. Most meg főleg lapítaniuk kell a GDPR miatt.