2
  • Tetsuo
    #2
    Lehet, hogy mindezt 3D-ben jeleníti meg egy program, nem?
  • kvp
    #1
    Nehezen, de azert elkepzelheto, hogy eddig nem volt teljes alkatresznyilvantartasuk es szervizkonyvuk, tehat hogy milyen gyari szamu alkatresz mikor lett beepitve es azzal milyen problemak adodtak, tovabba mennyire kopott. Ezt a szervizkonyvet jellemzoen papiron vezettek gyakorlatilag a hoskortol, de azert elkepzelheto, hogy a Lufthansanak nincs ilyen. (baleset eseten ezert a fejet szoktak venni egy cegnek)

    Ha viszont van, akkor mindossze annyi tortenik, hogy digitalizaljak az egeszet (ha meg nem tortent meg, mondjuk ugy 20-30 eve) es keszul hozza egy vizualizacios alkalmazas, hogy ne egy 40 eves crt terminalon kelljen nezni a listat. Nem akkora innovacio, mint amekkoranak probaljak eladni. Persze ha tenyleg nem volt semmilyen pontos nyilvantartas, akkor udvozuljuk a ceget a 20. szazadban.