CairoJack#5
"A Microsoft nem szeretne lépéshátrányba kerülni a Google mögött" - Pedig fog.
Cat#4
Kezdetben a nagyobb cégek ügyfélszolgálatain lesznek ilyenek emberek helyett (ugye már most is csomó ideig automata gombnyomogatás van mire kezelőhöz kapcsolnak), később a kisebb szolgáltatók (fodrászat, fogászat, stb.) vesznek botot, és utoljára te fogsz ilyet birtokolni.
#3
"A kifejlesztett technológia nem csupán időpontok egyeztetésére használható kiválóan, de akár tanácsadó vagy értékesítési beszélgetésekhez is."
Hú de várom, hogy a naponta zaklató ügynököket ilyennel rázhassam végre le, de milyen jó lesz, hogy a másik oldalon is addigra egy bot lesz! Ezek meg eldiskurálnak egymással. XD
#2
"A Microsoft nem szeretne lépéshátrányba kerülni a Google mögött."
???
Öőőő... szerintem már ott van.
esztyopa#1
Az emberek sem tudják helyesen értelmezni egymás beszédét.
És akkor a robotokat b*sztatjuk?