7
-
#7 Mondjuk én ilyen autókat vezetek elég sokat, azonnal kikapcsolom a 99%-át
idegesítőek, sokszor tévednek, és nem egy veszélyes szitut okoztak
maradok a régi bevált dolgoknál
majd én vezetem az autót. -
#6 De az életbiztosítás lesz, nem pedig felelősségbizt. -
Macropus Rufus #5 "Mint ahogy ma nem kötnék biztosítást arra, hogy az utcán agyontaposnak a lovak. "
:)) de köthetnél. Aztán ha még is bejönne a dolog, akkor a biztosítók kivennék ezt az opciót, mert potenciálisan eléggé nagy az esély, hogy agyon taposnak valakit a lovak.
Vitzet félre: lesz biztosítás. Ui. olyan nem lesz, hogy 100%-k biztonság. A kocsik még durvábban fognak hibázni mint az emberek. Mióta van programozás? 40-50 éve? És mai napig nem jött ki még olyan program mi ne lenne bugos/hibás. Havonta/hetente évente jönnek frissítések. Tele van mindegyik biztonsági réssel.
Szóval lehet még nagyobb szükség lesz a biztosítókra mint most. -
M2 #4 "az asszisztensrendszer nem működik megfelelően, a biztosító fizet. Ezen az elven az automatizált közlekedés sem fog változtatni, s a biztosítók üzleti modellje ugyanilyen stabil pont, melyet nem csak az autonóm járművek, de a közösségi autómegosztás sem tud megingatni."
Agyhalott az a biztosítós, aki nem fossa össze magát az autonóm járművektől. Mert ha azok elérik fejlettségük tetőpontját, akkor biztosításra nem lesz szükség. Mint ahogy ma nem kötnék biztosítást arra, hogy az utcán agyontaposnak a lovak. -
M2 #3 "Már az első parkolási asszisztensek sem tudták megakadályozni a károkat, pedig felszerelték azokat jelzőhangokkal és az autósok is támaszkodtak a megoldásokra. Ebből is látszik, hogy még nagyon sok időnek kell eltelnie a kormány, valamint a fék- és gázpedálok nélküli robotjárművek megjelenéséig és elterjedéséig."
Nincs logikai összefüggés.
A csipogó parkolóradarból levonni következtetést az autonóm járművek fejlődésére nem kis baromság. -
Ender Wiggin #2 A sávot elvben neked kéne tartani, ahogy észrevenni a gyalogost is, mert nem önvezető az autód, hogy ráháríthasd a gyártóra :-D Így aztán valahol érthető, hogy a biztosító nem tesz különbséget. Az viszont rohadtul igaz, hogy pl. a hűtőmaszk cseréje egy frontális koccanás után legyen mondjuk 500 euró, de ha ott van mögötte az éjjel látó kamera is, akkor meg 5000.
Utoljára szerkesztette: Ender Wiggin, 2018.05.12. 10:25:50 -
#1 "A GDV részlegvezetője hangsúlyozta, hogy a gépjármű-biztosítás technikasemleges. Függetlenül attól, hogy a vezető követ el hibát vagy az asszisztensrendszer nem működik megfelelően, a biztosító fizet."
Aha, mert gondolom én is simán visszaperelném a befizetett biztosítási díjat tőlük, ha eszükbe jutna nem fizetni, ha mondjuk a sávtartó bexarik. Szal nem kéne úgy tenni, mintha ez extra szolgáltatás lenne és szívességet tesznek az ügyfélnek.