6
  • maestro85
    #6
    Egy cég szabadon dönthet róla, hogy melyik másik céggel köt üzletet. Nem tudom, mit fognak tudni elérne perléssel. :)
  • codaco
    #5
    Mint pl. választási hirdetéseket.
  • zola2000
    #4
    A Google hirdetésnek és a Facebooknak szinte akkora monopóliuma van, hogy szinte már közmű kategóriába esik.

    Akkor legyenek következetesek: magas kockázatú befektetést ne lehessen reklámozni náluk.
  • kvp
    #3
    Ezek kizarolag kulfoldi cegek es szovetsegek. Csak az amerikai allampolgarokra es az amerikai cegekre vonatkozik az amerikai szolasszabadsagrol szolo torveny. Egy amerikai maganceg akkor es ugy tilthatja ki oket amikor es ahogy csak akarja es ezzel nem kovet el torvenysertest, mivel a reklamkezelo rendszerek eseten nem kozszolgaltatasokrol van szo.

    ps: Akar azt is irhatna a google, hogy vallasi meggyozodese miatt erzi ugy, hogy nem hirdethet ilyen termekeket es meg az is megallna egy amerikai birosagon.
  • codaco
    #2
    "Pénzt eddig nem nagyon kellett reklámozni"

    Hiteleket, befektetéseket nem szokták reklámozni?
  • inkvisitor
    #1
    Tilos reklámozni a kriptovalutát, ezért perelnek? Akkor valami bűzlik.
    Pénzt eddig nem nagyon kellett reklámozni.
    Utoljára szerkesztette: inkvisitor, 2018.04.10. 08:29:14