12
Fade to Silence
  • grebber
    #12
    GK teszt 50%
  • JonasSandor
    #11
    Hány órakkor aktiválódik kb?
  • JonasSandor
    #10
    Elérkezett ez a nap is holnaptól lehet tolni. Kár hogyha meghalunk kezdhetjük elölről az egészet, tiszta dark souls.
  • grebber
    #9
    Minden, amit tudni kell a Fade to Silence-ről

  • akyyy
    #8
    óh, hogy ez volt az a játék.. hmm

    lehet adok neki még egy esélyt. kipróbáltam, de bugos volt mint a szar, bár azért lehetett haladni benne, de ésszel kellet, ha nem akartam előről kezdeni.
  • grebber
    #7
    Fade to Silence - hangulatos trailerrel készülünk a megjelenésre



    A Fade to Silence április 30-án jelenik meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra.
    Utoljára szerkesztette: grebber, 2019.04.18. 21:02:15
  • grebber
    #6
    GC 2018: Fade to Silence - hallgass a belső hangra!
  • darkSectorxxx #5
    Hát a gameplayt nézve, annyira nem szimpi nekem.

    Látom a Horizon nagy hatással volt a készítőkre. :D
  • mike01010101
    #4
    Te igy látod. Elfogadom. Nálam viszont egy szempont van, hogy mennyire szórakoztat a játék. Ezen a tizes skálán az AC tiz, a witcher 9 és ez a játék 5 pont. Ennyi. Ez független a kategóriáktól.
  • molnibalage83
    #3
    Nem értem, hogy egy Survival játékot hogyan lehet az AC-hez hasonlítani. Szezon és fazon. Mintha egy repszimet hasonlítanám egy autóversenyzős játékhoz...
  • mike01010101
    #2
    Kb egy órát játszottam vele, nem vagyok egyenlőre hasraesve. Jobb mint az elex de az AC origint meg se közeliti.
  • grebber
    #1
    TGA 2017: Fade to Silence - harc a hideg ellen

    Új túlélőjátékot mutatott be a THQ Nordic és a Giana Sisters-sorozatot jegyző Black Forest Games. A készítők szerint a Fade to Silence új színt visz a műfajba, a hideg elleni küzdelem sosem volt még ennyire élethű.
    A Fade to Silence posztapokaliptikus világában nemcsak a szörnyekkel, de a hideggel is meg kell küzdenünk, a fejlesztők különösen nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy a lehető legjobban befolyásolja a túlélésünket a tél.
    Dinamikusan kialakuló hóviharokra számíthatunk majd, és a lábnyomok is megmaradnak a hóban, ami valószínűleg pont annyira segít majd bennünket, mint amennyire hátráltat. Eközben főhősünkkel, Ash-sel gyűjtögetünk és eszközöket készítünk, és ha minden jól megy, odáig is eljutunk, hogy komplett tábort építsünk magunknak.
    A játék PC-re, PS4-re és Xbox One-ra készül - a számítógépes Early Access-verzió már december 14-én elérhetővé válik.

    Offical Trailer



    A készítők dinamikus időjárási rendszert ígérnek. Ha jól olvasunk a jelekből, és mondjuk vihar közeleg, eldönthetjük, hogy menedéket keresünk, vagy megszakítjuk portyázásunkat és hazasietünk. A pályán lévő hó mennyisége és alakja folyamatosan változik, nyomaink megmaradnak. A vadászathoz ez pont jól jön, de a mi helyzetünket is elárulja.

    5 perces gameplay


    A korai hozzáférésű változatban már menedéket építhetünk magunknak, amit később fejleszthetünk és meg is védhetünk. A túléléshez elengedhetetlen, hogy ne csak egyedül szálljunk szembe a zord elemekkel, így követőket toborozhatunk magunk mellé. Az erőforrásokkal okosan kell gazdálkodnunk, ugyanakkor a társak jól jönnek a fenevadak elleni küzdelemben.

    A játékban egy nagyjából 10 négyzetkilométeres terepet járhatunk be.

    Info: Gamekapocs