20
The Astronauts új játéka
-
robicarlos6 #20 Megvan, mikor jön a Witchfire korai változata -
robicarlos6 #19 Jövő héten friss részletekkel jelentkezik a Witchfire -
hunbalee #18 The Very First Witchfire Playtest -
hunbalee #17 New Witchfire screenshots, plus man plans, God laughs. -
Kancsalborz #16 Tetszik.
Remélem az arénákat csak a mechanikák tesztelése végett használják, mert én pl. hidegrázást kapok az új Doom arénából arénába haladó ( vagy inkább villogó "majomhintákon ugrabugráló...XD) monoton darálásától.
Örülök hogy ihletett játékai között kiemelte hogy : "original doom".
Nem baj ha komoly kihívás lesz, ( ugye emlitve vagyon a soulsborne széria is többször ) csak legyen már jó története is, meg hangsúlyos világa, es ne egy újabb gagyi arénashooter legyen mert most az a "divat"...
Ezt én várom, eddig a hangulata nagyon tetszik. -
hunbalee #15 Winter (Update) is Coming ...Right Now. -
#14 Snapshot: January 2020 -
#13 Internal Demo 2 Itt még látható 2 db rövidebb videócska -
#12 -
#11 Facebookról:
#Witchfire Internal Demo 2 done. Full report next week! -
#10 Stormball egyre jobban várom már -
#9 -
#8 Kicsit nagyobb méretben
Utoljára szerkesztette: grebber, 2019.06.06. 13:00:55 -
#7 We showed a bit of #Witchfire at #PixelHeaven2019, here's the report and a short glorious shakycam video from the presentation:
Itt megnézhető -
#6 Witchfire Gameplay WIP Snippet
-
#5 The Basic Philosophy Behind Witchfire's Combat -
#4 When Witchfire was not Witchfire -
#3 Csak 2020-ban érkezik a Witchfire
Most kiderült, hogy nem lesz hagyományos sztorialapú kampány a shooterben, hiszen elsősorban a kihívások teljesítésén és a fifikás trükkökön lesz a hangsúly. A felfedezés közben ugyan elcsíphetünk némi lore-t, de átvezetőkre és mély narratívára ne számítsunk. Még annyira sem, mint ami a Bulletstormban vagy a Painkillerben volt.
Mint írják, csapatuk egyszerűen túl kicsi, hogy egy AAA-kategóriás játékot készítsen - a The Astronauts csak nyolc főből áll. Pontosan ezért tart olyan sokáig a Witchfire befejezése. -
#2 -
#1 A Witchfire új szintre emeli a szörnyvadászatot
A The Vanishing of Ethan Carter és a Painkiller hangulata? Egzotikus szörnyvadászat? A Witchfire ígéretes új címnek tűnik.
Ha emlékeztek még a The Vanishing of Ethan Carter című sétaszimulátorra, akkor tudjátok, hogy a The Astronauts fejlesztői elképesztő látványvilágot tudnak alkotni. Ráadásul a stúdió három alapítója korábban a People Can Fly csapat tagjaiként olyan lövöldéken dolgoztak, mint a Painkiller, a Gears of War: Judgment vagy a Bulletstorm, így pörgős akcióból sem lesz hiány.
Az idei The Game Awards-on bejelentett Witchfire-ben elhagyatott helyeken fogunk kószálni és nézelődni, egészen addig, amíg össze nem futunk valami rémséggel. Ilyenkor a játék átkapcsol Painkiller-üzemmódba, és rejtőzködés helyett inkább szitává lőjük az életünkre törő ocsmányságokat. A mészárláshoz pedig az Unreal Engine biztosítja az elképesztően hangulatos helyszíneket.
Trailer
Az első trailer alapján úgy tűnik, nemcsak fegyverekkel irthatjuk majd az ellenfeleket, hősünk a varázslattól sem riad vissza, ha olyan a helyzet. Nagyon látványos és hangulatos az összkép, nézzétek:
A Witchfire egyelőre még nem kapott megjelenési dátumot, és csak a pc-s megjelenés a biztos.
Website
Info: Gamestar