20
The Astronauts új játéka
  • robicarlos6
    #20
    Megvan, mikor jön a Witchfire korai változata
  • robicarlos6
    #19
    Jövő héten friss részletekkel jelentkezik a Witchfire
  • hunbalee
    #18
    The Very First Witchfire Playtest
  • hunbalee
    #17
    New Witchfire screenshots, plus man plans, God laughs.
  • Kancsalborz
    #16
    Tetszik.
    Remélem az arénákat csak a mechanikák tesztelése végett használják, mert én pl. hidegrázást kapok az új Doom arénából arénába haladó ( vagy inkább villogó "majomhintákon ugrabugráló...XD) monoton darálásától.
    Örülök hogy ihletett játékai között kiemelte hogy : "original doom".
    Nem baj ha komoly kihívás lesz, ( ugye emlitve vagyon a soulsborne széria is többször ) csak legyen már jó története is, meg hangsúlyos világa, es ne egy újabb gagyi arénashooter legyen mert most az a "divat"...
    Ezt én várom, eddig a hangulata nagyon tetszik.
  • hunbalee
    #15
    Winter (Update) is Coming ...Right Now.
  • grebber
    #14
    Snapshot: January 2020
  • grebber
    #13
    Internal Demo 2 Itt még látható 2 db rövidebb videócska
  • grebber
    #12
  • grebber
    #11
    Facebookról:

    #Witchfire Internal Demo 2 done. Full report next week!
  • grebber
    #10
    Stormball egyre jobban várom már
  • grebber
    #9
  • grebber
    #8
    Kicsit nagyobb méretben


    Utoljára szerkesztette: grebber, 2019.06.06. 13:00:55
  • grebber
    #7
    We showed a bit of #Witchfire at #PixelHeaven2019, here's the report and a short glorious shakycam video from the presentation:

    Itt megnézhető
  • grebber
    #6
    Witchfire Gameplay WIP Snippet

  • grebber
    #5
    The Basic Philosophy Behind Witchfire's Combat
  • grebber
    #4
    When Witchfire was not Witchfire
  • grebber
    #3
    Csak 2020-ban érkezik a Witchfire

    Most kiderült, hogy nem lesz hagyományos sztorialapú kampány a shooterben, hiszen elsősorban a kihívások teljesítésén és a fifikás trükkökön lesz a hangsúly. A felfedezés közben ugyan elcsíphetünk némi lore-t, de átvezetőkre és mély narratívára ne számítsunk. Még annyira sem, mint ami a Bulletstormban vagy a Painkillerben volt.
    Mint írják, csapatuk egyszerűen túl kicsi, hogy egy AAA-kategóriás játékot készítsen - a The Astronauts csak nyolc főből áll. Pontosan ezért tart olyan sokáig a Witchfire befejezése.
  • grebber
    #2
  • grebber
    #1
    A Witchfire új szintre emeli a szörnyvadászatot

    A The Vanishing of Ethan Carter és a Painkiller hangulata? Egzotikus szörnyvadászat? A Witchfire ígéretes új címnek tűnik.
    Ha emlékeztek még a The Vanishing of Ethan Carter című sétaszimulátorra, akkor tudjátok, hogy a The Astronauts fejlesztői elképesztő látványvilágot tudnak alkotni. Ráadásul a stúdió három alapítója korábban a People Can Fly csapat tagjaiként olyan lövöldéken dolgoztak, mint a Painkiller, a Gears of War: Judgment vagy a Bulletstorm, így pörgős akcióból sem lesz hiány.
    Az idei The Game Awards-on bejelentett Witchfire-ben elhagyatott helyeken fogunk kószálni és nézelődni, egészen addig, amíg össze nem futunk valami rémséggel. Ilyenkor a játék átkapcsol Painkiller-üzemmódba, és rejtőzködés helyett inkább szitává lőjük az életünkre törő ocsmányságokat. A mészárláshoz pedig az Unreal Engine biztosítja az elképesztően hangulatos helyszíneket.

    Trailer



    Az első trailer alapján úgy tűnik, nemcsak fegyverekkel irthatjuk majd az ellenfeleket, hősünk a varázslattól sem riad vissza, ha olyan a helyzet. Nagyon látványos és hangulatos az összkép, nézzétek:

    A Witchfire egyelőre még nem kapott megjelenési dátumot, és csak a pc-s megjelenés a biztos.

    Website

    Info: Gamestar