9
-
#9 Itt a vége...
The next update, Version 1.21.03, will feature the following:
- Added camera/action controls for mice.
- Added customizable key bindings for keyboards.
- Fixed an issue with analogue stick sensitivity.
- Fixed an issue that would occasionally cause an error to occur when matchmaking at Torii Gates.
- Fixed other miscellaneous bugs. -
#8 Makacsság elmaradottság... Vannak játékfajták amihez a legjobb a kontroller. Ideje felnőni. -
#7 Buzi vagy sem, ehhez a játékhoz a controller való. Deal with it. -
Ender Wiggin #6 Azért annyiba nviatkoznék veled, hogy konzol portos játékot nem lehet bill+egérrel (illetve, aki ere vágyik az el van tévedve), ugyanis akarnak portolt játékok, melyeket elég jól lehet PC-n játszani a buzi kontrolller nékül is... -
#5 kivancsi lennek, melyik troger tud ennyi faszsagot osszeokadni? - a gillette megoldas lehet, hf -
#4 Újratermelődő ellenfélnél szerintem arra gondolt, mikor a gitározó ürge automatikusan megidézi a revenantokat. Ha legyakod a gitározót (illetve maga a gitár az élőlény, nem a játékos, érdemes megnézni,elolvasni az ellenfél ismertetőnél, érdekes:D) , akkor eltűnnek -
#3 Igen, meglehetősen sok a tévedés, hovatovább marhaság a cikkben. Leírja, hogy PS4-en remek a játék, de pécén szar. Konkrétan ugyanaz a játék, csak jobb grafikával, stabilabb FPS-sel. A játékmechanika nem változott semmit, szóval igencsak vicces, hogy míg a PS4 verziónak nem hozza fel negatívumként a manuális mentés hiányát, addig a pc-snek igen. Ez egy vicc. Azt azonban aláírom, hogy valóban kicsit túl ritkán vannak a mentési pontok, a DaS-okban ennél jóval sűrűbben voltak, ez idegesítő, valóban.
Az egér-bill irányítás hiánya tényleg pofátlanság kissé, de egy kontroller tökéletesen kiküszöböli a problémát, ezen felül a játék optimalizációja szerintem teljesen jó, nálam nincs semmilyen gond, jó a port. Ezen felül mégis mit várunk? Legyen más a játékmenet PC-n? Miért?
Pályán spontán újratermelődő ellenfelet egyszer sem láttam, igaz, még nem vittem végig, tehát nem állíthatom, hogy nincs, de igencsak meglepne, ha lenne.
Pullolni valóban nem lehet úgy az ellenfeleket, mint a Souls-ban, szóval ez az állítás sem igaz a cikkben. Ha egymás közelében vannak, és rálősz az egyikre, akkor mind rádrohannak, ahányan csak vannak. Viszont itt egy fejlövéssel a legtöbb sima ellenfelet legyakod, a Souls-al ellentétben.
Vicces az is, hogy a revenantokat meg sem említi, ahogy a szerintem tényleg feleslegesen túlbonyolított, ráadásul végeredményben eléggé súlytalan kovács rendszert is.
Szóval összeségében ezt az egész tesztet nem tudom komolyan venni. Mintha nem is játszott volna 2 pályánál többet a játékkal, a DaS-okkal meg egyáltalán nem.
Utoljára szerkesztette: Voltan, 2017.11.26. 12:38:24 -
#2 "nem akarja csaló ellenfeleken felhúzni magát"
Egyetlen egy csaló ellenfél nem volt egyik Souls-ban sem. A Soulsokat pedig tipikusan nem egy fáradt nem után kell játszani, ahogy egy Cuphead vagy egy Hand of Fate 2 se alkalmas rá.
"A From Software játékát tehát divat lett szeretni"
Millió ismerősöm van, aki kifejezetten agyfaszt kap tőle, nem egy kritikus pedig darabokra szedte. A 3. rész pedig még szerintem is egy önismétlő, kiégő, kifáradó Bloodborne + DeS katyvasz. A Bloodborne-t pedig 30 perc után hagytam a fenébe, mert a kikapcsolhatatlan kromatikus aberráció és a súlyos frame pacing gondok kicsinálták az idegeim.
"A harcrendszer kapcsán azonban sokkal fontosabb kiemelni az állóképesség középpontba állítását! A hack and slash-alapú játékokkal ellentétben ugyanis a Nioh-ban minden egyes támadásunk felemészt valamennyi energiát"
Igen, ez a Souls-ban a stamina. Jól működik ott is, itt is, csak itt más a neve.
"de PC-n elképesztően nehézre és irányíthatatlanra sikerült az egész"
Tökéletesen irányítható controllerrel. Aki egy konzolos portot PC-n bill+egérrel akar használható szinten űzni, az csúnyán el van keveredve. Maga a stílus megköveteli a jobb reakcióidőt és a pontosabb mozdulatokat. Mivel ez nem egy FPS, így a bill+egér csúnya hátrányban van.
"Lehet ugyanis különlegességnek nevezni, és különcködésből vagy felvágásból szupernek hívni azt, hogy csak a pálya néhány pontján menthetünk bizonyos oltároknál, de ez gyakorlatilag nemcsak idegesítő – pláne, ha nem találjuk meg őket –, hanem kellemetlen is akkor, ha 20-30 percnyi játékunk veszik el egy olyan csata elvesztése miatt, ami nem is a mi számlánkra írható, sokkal inkább a Team Ninja amatőr portja okolható miatta. Halál esetén ugyanis a játék az említett oltárnál támaszt fel minket, és ez nem lenne baj, ha csak el kéne szaladnunk a haláleset helyszínére, de mindemellett tapasztalati pontokat veszítünk, hovatovább az összes ellenfelet ugyanúgy le kell győznünk, mintha mi sem történt volna, de közben felszereléseink mégis megmaradnak."
Dettó From játékok!
Gyerekek! Szerintetek a szerző játszott a Souls részekkel, ha ezek a fenti dolgok neki furcsák? Erősen úgy látom, hogy nem.
"Az újratermelődő ellenfelek egyébiránt gyakran pályák alatt, elhalálozás nélkül is megfigyelhetők, ami nemhogy idegesítő, hanem elképesztően ciki is így 2017-ben."
Ezt erősítse meg valaki pls!
"Ha ez a rendszer valakinek elnyeri a tetszését, az alighanem egy született mazochista!"
Ez az ÖSSZES From játékban így volt! JÓ REGGELT!
"Beállítási lehetőségeink például alig vannak, szinte csak azt határozhatjuk meg, hogy a teljesítményre vagy a megjelenésre helyezzük-e a hangsúlyt, de akármelyiket is választjuk, a végeredmény még egy erős konfiguráción sem képes azt a színvonalat biztosítani, mint amit év elején PS4-en láttunk."
Viccnek jó volt. Egy normális gamer konfigon jobban, szebben is szalad, mint egy PS4-en. No meg ez:
"Kezelőfelület, irányíthatóság"
Tökéletesen és remekül irányítható controllerrel. Ehhez a játékhoz nem kell bill+egér támogatás, mert csak hátrányban lennél vele folyamatosan. A modderek egyébként már megoldották, ha valakinek erre van perverziója és egy amúgy is nehéz játékot szeretne még nehezebbé tenni.
A Dark Souls Steam oldalán ez áll: "Microsoft Xbox Controller for Windows® (or equivalent) is strongly recommended."
Ez sem véletlen. A gond inkább az, hogy a fenti egy sort a nyomorult Koei Tecmo nem volt képes odabiggyeszteni a Nioh Steam oldalára.
"intelligencia, nehézség"
Nekem meg pont azért panaszkodnak, hogy nem működik a "pull" úgy, mint a Souls-ban. Na most akkor ki nem mond igazat?
"azonban a PC-s port súlyos hibái és hiányosságai"
:-DDDD Mik is? Nincs bill + egér éééés ennyi. Hát gratulálok tényleg
"manuális mentési rendszer"
El vagy te keveredve csúnyán ebben az egészben. -
Ender Wiggin #1 Az összes konzolokon született játékban ugyanilyen mazochista a mentés már az ősidőktől kezdve. PC-s játékként ezek megmosolyogatóan béna koncepciók.