9
  • Tinman #9
    Itt a vége...

    The next update, Version 1.21.03, will feature the following:

    - Added camera/action controls for mice.
    - Added customizable key bindings for keyboards.
    - Fixed an issue with analogue stick sensitivity.
    - Fixed an issue that would occasionally cause an error to occur when matchmaking at Torii Gates.
    - Fixed other miscellaneous bugs.
  • yesname #8
    Makacsság elmaradottság... Vannak játékfajták amihez a legjobb a kontroller. Ideje felnőni.
  • Tinman #7
    Buzi vagy sem, ehhez a játékhoz a controller való. Deal with it.
  • Ender Wiggin
    #6
    Azért annyiba nviatkoznék veled, hogy konzol portos játékot nem lehet bill+egérrel (illetve, aki ere vágyik az el van tévedve), ugyanis akarnak portolt játékok, melyeket elég jól lehet PC-n játszani a buzi kontrolller nékül is...
  • PeeTeR
    #5
    kivancsi lennek, melyik troger tud ennyi faszsagot osszeokadni? - a gillette megoldas lehet, hf
  • Seth
    #4
    Újratermelődő ellenfélnél szerintem arra gondolt, mikor a gitározó ürge automatikusan megidézi a revenantokat. Ha legyakod a gitározót (illetve maga a gitár az élőlény, nem a játékos, érdemes megnézni,elolvasni az ellenfél ismertetőnél, érdekes:D) , akkor eltűnnek
  • Voltan
    #3
    Igen, meglehetősen sok a tévedés, hovatovább marhaság a cikkben. Leírja, hogy PS4-en remek a játék, de pécén szar. Konkrétan ugyanaz a játék, csak jobb grafikával, stabilabb FPS-sel. A játékmechanika nem változott semmit, szóval igencsak vicces, hogy míg a PS4 verziónak nem hozza fel negatívumként a manuális mentés hiányát, addig a pc-snek igen. Ez egy vicc. Azt azonban aláírom, hogy valóban kicsit túl ritkán vannak a mentési pontok, a DaS-okban ennél jóval sűrűbben voltak, ez idegesítő, valóban.

    Az egér-bill irányítás hiánya tényleg pofátlanság kissé, de egy kontroller tökéletesen kiküszöböli a problémát, ezen felül a játék optimalizációja szerintem teljesen jó, nálam nincs semmilyen gond, jó a port. Ezen felül mégis mit várunk? Legyen más a játékmenet PC-n? Miért?

    Pályán spontán újratermelődő ellenfelet egyszer sem láttam, igaz, még nem vittem végig, tehát nem állíthatom, hogy nincs, de igencsak meglepne, ha lenne.

    Pullolni valóban nem lehet úgy az ellenfeleket, mint a Souls-ban, szóval ez az állítás sem igaz a cikkben. Ha egymás közelében vannak, és rálősz az egyikre, akkor mind rádrohannak, ahányan csak vannak. Viszont itt egy fejlövéssel a legtöbb sima ellenfelet legyakod, a Souls-al ellentétben.

    Vicces az is, hogy a revenantokat meg sem említi, ahogy a szerintem tényleg feleslegesen túlbonyolított, ráadásul végeredményben eléggé súlytalan kovács rendszert is.

    Szóval összeségében ezt az egész tesztet nem tudom komolyan venni. Mintha nem is játszott volna 2 pályánál többet a játékkal, a DaS-okkal meg egyáltalán nem.
    Utoljára szerkesztette: Voltan, 2017.11.26. 12:38:24
  • Tinman #2
    "nem akarja csaló ellenfeleken felhúzni magát"

    Egyetlen egy csaló ellenfél nem volt egyik Souls-ban sem. A Soulsokat pedig tipikusan nem egy fáradt nem után kell játszani, ahogy egy Cuphead vagy egy Hand of Fate 2 se alkalmas rá.

    "A From Software játékát tehát divat lett szeretni"

    Millió ismerősöm van, aki kifejezetten agyfaszt kap tőle, nem egy kritikus pedig darabokra szedte. A 3. rész pedig még szerintem is egy önismétlő, kiégő, kifáradó Bloodborne + DeS katyvasz. A Bloodborne-t pedig 30 perc után hagytam a fenébe, mert a kikapcsolhatatlan kromatikus aberráció és a súlyos frame pacing gondok kicsinálták az idegeim.

    "A harcrendszer kapcsán azonban sokkal fontosabb kiemelni az állóképesség középpontba állítását! A hack and slash-alapú játékokkal ellentétben ugyanis a Nioh-ban minden egyes támadásunk felemészt valamennyi energiát"

    Igen, ez a Souls-ban a stamina. Jól működik ott is, itt is, csak itt más a neve.

    "de PC-n elképesztően nehézre és irányíthatatlanra sikerült az egész"

    Tökéletesen irányítható controllerrel. Aki egy konzolos portot PC-n bill+egérrel akar használható szinten űzni, az csúnyán el van keveredve. Maga a stílus megköveteli a jobb reakcióidőt és a pontosabb mozdulatokat. Mivel ez nem egy FPS, így a bill+egér csúnya hátrányban van.

    "Lehet ugyanis különlegességnek nevezni, és különcködésből vagy felvágásból szupernek hívni azt, hogy csak a pálya néhány pontján menthetünk bizonyos oltároknál, de ez gyakorlatilag nemcsak idegesítő – pláne, ha nem találjuk meg őket –, hanem kellemetlen is akkor, ha 20-30 percnyi játékunk veszik el egy olyan csata elvesztése miatt, ami nem is a mi számlánkra írható, sokkal inkább a Team Ninja amatőr portja okolható miatta. Halál esetén ugyanis a játék az említett oltárnál támaszt fel minket, és ez nem lenne baj, ha csak el kéne szaladnunk a haláleset helyszínére, de mindemellett tapasztalati pontokat veszítünk, hovatovább az összes ellenfelet ugyanúgy le kell győznünk, mintha mi sem történt volna, de közben felszereléseink mégis megmaradnak."

    Dettó From játékok!

    Gyerekek! Szerintetek a szerző játszott a Souls részekkel, ha ezek a fenti dolgok neki furcsák? Erősen úgy látom, hogy nem.

    "Az újratermelődő ellenfelek egyébiránt gyakran pályák alatt, elhalálozás nélkül is megfigyelhetők, ami nemhogy idegesítő, hanem elképesztően ciki is így 2017-ben."

    Ezt erősítse meg valaki pls!

    "Ha ez a rendszer valakinek elnyeri a tetszését, az alighanem egy született mazochista!"

    Ez az ÖSSZES From játékban így volt! JÓ REGGELT!

    "Beállítási lehetőségeink például alig vannak, szinte csak azt határozhatjuk meg, hogy a teljesítményre vagy a megjelenésre helyezzük-e a hangsúlyt, de akármelyiket is választjuk, a végeredmény még egy erős konfiguráción sem képes azt a színvonalat biztosítani, mint amit év elején PS4-en láttunk."

    Viccnek jó volt. Egy normális gamer konfigon jobban, szebben is szalad, mint egy PS4-en. No meg ez:



    "Kezelőfelület, irányíthatóság"

    Tökéletesen és remekül irányítható controllerrel. Ehhez a játékhoz nem kell bill+egér támogatás, mert csak hátrányban lennél vele folyamatosan. A modderek egyébként már megoldották, ha valakinek erre van perverziója és egy amúgy is nehéz játékot szeretne még nehezebbé tenni.

    A Dark Souls Steam oldalán ez áll: "Microsoft Xbox Controller for Windows® (or equivalent) is strongly recommended."

    Ez sem véletlen. A gond inkább az, hogy a fenti egy sort a nyomorult Koei Tecmo nem volt képes odabiggyeszteni a Nioh Steam oldalára.

    "intelligencia, nehézség"

    Nekem meg pont azért panaszkodnak, hogy nem működik a "pull" úgy, mint a Souls-ban. Na most akkor ki nem mond igazat?

    "azonban a PC-s port súlyos hibái és hiányosságai"

    :-DDDD Mik is? Nincs bill + egér éééés ennyi. Hát gratulálok tényleg

    "manuális mentési rendszer"

    El vagy te keveredve csúnyán ebben az egészben.
  • Ender Wiggin
    #1
    Az összes konzolokon született játékban ugyanilyen mazochista a mentés már az ősidőktől kezdve. PC-s játékként ezek megmosolyogatóan béna koncepciók.