4
-
#4 Hát... egyik oldalról nézve reklámnak nem rossz, mert legalább híreznek róla megint. Árban még mindig korrekt, és mivel egyre nehezebb flagship kategóriában virítani a kávamentes telefonok mellett nem árt a reklám. És nem valami nagyon invazíz a desing. Nem kockáztattak nagyot.
A másik oldalról... nem kockáztattak nagyot. Átszíneztek 2 gombot, mert némi felirat a hálsó felére.... lehetne kicsit színesebb bátrabb.
Mondjuk nekem már megvan a Midnight Black, szóval nem lényeges amúgy sem :D -
end3 #3 Azért amikor Jean-Charles de Castelbajac akkora még fellelhető művei, - pár száz év múlva, - millió $-okért v. milló €-kért kelnek el, akkor minden egyes fennmaradt On+-t képzőművészeti alkotásként keményen díjazni fogják.
Azt a lazaságot, természetességet amivel a francia művészek élnek, ötletelnek, kevesen tudják a világon így előadni. (Nem nagy baj, ha kicsit élhetőbbé teszik a digitális világ egymásról másolt, unalmas fércműveit.) -
#2 Végül is még mindig jobb, mint prémiumanyagos luxustelefont kiadni valami méregdrága partnermárkával. "Művészetet" belerakni nem túl sok értelme van, az okostelefon ma az egyik leggyorsabban elavuló és cserélt eszköz, ráadásul mindjárt jön az utódja, és a kutyának a kutyáját se fogja érdekelni a OnePlus 5 JCC+-ben rejlő "művészet, spiritualitás". Persze meg is valósítani egy hitvallást más, mint belemagyarázni egy n+1-edik kinézetű okostelefonba (ettől még lehet bullshit). -
#1 hányózacskót adnak hozzá? ja nem, akkor se kéne...