6
-
#6 Hozzunk olyan szabályozst, hogy az Uber se tudjon kibújni az adózás vagy kötelezően előírt szabályok alol, meg a taxistársaságok is kötelezve legyenek egy normális online szolgáltatásra, ami viszont nekik is előrelépés lenne. -
ToxiMaxi #5 Legnagyobb probléma, hogy a technológia fejlődést akadályozzák ezzel. Az Uber nem feltétlenül azért népszerű mert olcsó, hanem mert sokkal jobb szolgáltatást nyújt. Nem betiltani, hanem a piacot korlátozó szabályokat kellene megszüntetni. Mi értelme van egyáltalán a taxis vizsgának a mindent tudó GPS korában, ahol már forgalmi adatok is vannak? Ettől még rengeteg bunkó taxis van, amit még pontozni sem lehet, legalább hullana a férgese de tök jó, hogy egy idejétmúlt múmiára tekerjük a budipapírt nehogy megérezze az ember a szagát. -
bunny #4 Mindenhol ua a helyzet, van egy (agyon)szabályozott piac ahová az Uber betette a sáros bakancsot. Namost vagy a piacot alakítják vagy az Ubert tiltják, a kettő együtt biztos nem működik. Észteknél inkább koppintanak, és ők is átszervezik a saját piacot a Uber féle stílusra, Bp vagy épp London meg inkább tilt. Én megértem a taxis cégeket, egy piaci verseny úgy lehet korrekt, ha minden szereplőnek egyenlő kritériumokat ad. De a XXI. században talán inkább újra kéne gondolni sok mindent, mert lehet haladni kéne a korral inkább.
Utoljára szerkesztette: bunny, 2017.09.25. 16:24:47 -
Elmin #3 Akkor szerinted az Uber és a sofőrjei betartanak minden ottani szabályt, letesznek minden vizsgát? -
x3n0ka #2 Az Uber és hasonló cégek kollektív petíciót kéne benyujtsanak a döntés ellen, mert elég nyilvánvaló, hogy mi van a háttérben... Aki itt él Angliában az tudja, hogy "maguk felé fordul a kezük" és persze, hogy a hagyományos Londoni taxisokat próbálják mindenekelött előnyös helyzethez juttatni. -
Ender Wiggin #1 A londoni taxis vizsga a legdurvább. És az a tudás, ami a fejükben van, egyelőre lenyomja a GPS-t is. És az Uber nem is mindig olcsóbb.