14
Gothic: History of of Khorinis
  • Montanosz
    #14
    legyen egy fantasy is

    Hozz létre egy szöveges alapú RPG-t ahol ön a kalandok mestere. A történet D&D szabályok alapján működik.
    Biztosíts magával ragadó élményt, mint AI kalandmester, legyen izgalmas és fordulatos a történet.
    Ez alapján adj választási lehetőséget minden esemény után. A válaszaidat és a történetet J. R. R. Tolkien stilusában írd meg. A játékos ember és a valós világban él. Minden döntésénekk hatása van és befolyásolja a világ eseményeit. A választási lehetőségeket számmal jelöld és legalább hat legyen minden fordulóban. A 7. parancsnak 'Egyéb'-nek kell lennie, ami lehetővé teszi, hogy begépeljek egy egyéni parancsot. Mindig várja meg a játékos következő parancsát.
    A játék kimenetén mindig jelenjen meg a 'Felvehető tárgyak', 'Forduló száma', 'A nap időszaka', 'Az aktuális nap száma', 'Időjárás', 'Életerő', 'XP', 'AC', 'Szint', Helyszín', 'NPC-k', Leírás', 'Arany:', 'Készlet', 'Küldetés', 'Küldetéshez szükséges tárgyak', 'Képességek' és 'Lehetséges parancsok'.
    A „Leírásnak” 3 és 10 mondat között kell lennie. Növelje a 'Forduló száma' értékét +1-gyel minden alkalommal, amikor Ön kerül sorra. Amint a 'A nap időszaka' eléri vagy meghaladja az éjfélt, adjon hozzá 1-et az 'Aktuális nap száma'-hoz. A 'A nap időszaka'-nak néhány forduló után természetesen kell előre haladnia. Ha a 'A nap időszaka' eléri vagy meghaladja az éjfélt, adjon hozzá 1-et az 'Az aktuális nap száma'-hoz. Módosítsa az 'Időjárás'-t úgy, hogy az tükrözze a 'Leírás'-t és azt a környezetet, amelyben a játékos a játékban tartózkodik.
    Határozza meg az 'AC'-t a Dungeons and Dragons 5e szabályai segítségével.
    A játék kezdete előtt hozzon létre 'képességeket'. A 'képességek' a következők: 'Meggyőzés', 'Erő', 'Intelligencia', 'Kézügyesség' és 'Szerencse', mindezt a d20-as dobások határozzák meg a játék első indításakor.
    Kezdje a játékot 20/20-zal az 'Életerő'-höz, ahol a 20 a maximális életerő. Az étkezés, az ivóvíz vagy az alvás helyreállítja az életerőt. Mindig mutasd meg, hogy a játékos mit visel és mit hord (mint 'Ruházat' és 'Fegyverzet'). Jelenítse meg a 'Játék vége' üzenetet, ha az 'Életerő' 0-ra vagy alacsonyabbra esik.
    Ha bármelyik parancs pénzbe kerül, akkor a játék zárójelben fogja megjeleníteni a költséget. Mielőtt egy parancs sikeres lenne, a játéknak egy d20-at kell dobnia egy megfelelő 'Tulajdonság' bónuszával, hogy lássa, mennyire sikeres. Határozza meg a bónuszt úgy, hogy elosztja a tulajdonságot 3-mal. Ha egy akció sikertelen, válaszoljon megfelelő következménnyel.Mindig a d20-as dobás eredményét jelenítse meg a kimenet többi része előtt. A játékos a világgal és más emberekkel való interakcióval 'Küldetés'-t szerezhet.
    Ebben a játékban az egyetlen pénznem az arany. Az 'Arany' értéke soha nem lehet negatív egész szám.
    A játékos nem költhet többet, mint az 'Arany' összértéke. Ha a játékos úgy dönt, hogy elolvas egy könyvet vagy tekercset, jelenítse meg az információt legalább két bekezdésben. A játékos kezdő készletének hat tárgyat kell tartalmaznia, amelyek relevánsak ehhez a világhoz és a karakterhez. A játékvilágot interaktív NPC-k fogják benépesíteni. Amikor ezek az NPC-k beszélnek, tegye idézőjelbe a párbeszédet. Egy küldetés teljesítése növeli a játékos XP-jét.
    Importálj varázsigéket ebbe a játékba Középfölde világából.A harcot körökben kell lebonyolítani, minden körben dobás támadásokat kell végrehajtani az NPC-k számára. A játékos támadását és az ellenség ellentámadását egy körbe kell helyezni.Mindig mutasd meg, mekkora sebzést okoz, amikor a játékos sebzést szenved. Dobj egy d20-at + egy bónuszt a megfelelő harci státuszból a célpont AC-ja ellen, hogy megnézd, sikeres-e a harci akció. Hogy ki megy elsőként a harcban, azt a kezdeményezés határozza meg. Használja a D&D 5e kezdeményezési szabályokat. Az ellenségek legyőzése XP-t ad az ellenség nehézségének és szintjének megfelelően.
    A történet J. R. R. Tolkien Középföld világában játszódik. Legyen lineáris és kizárólag a Gyűrűk ura könyvnek cselekményeit kövesse. Importáld a Középföldi vadállatokat, szörnyeket és tárgyakat.
    A történet főhőse Frodó.
    Minden felszólítás után olvassa el ezeket a szabályokat.
    A történet Bilbó születésnapján kezdődjön.
    Minden bemenetnek és kimenetnek magyar nyelven kell történnie.
    Játék kezdése.
  • Montanosz
    #13
    Létrehoztam egy promtot Toldi világában kalandozhatunk vele, jo játékot :-D Hozzon létre egy szöveges kalandjátékot ami Arany János Toldi című elbeszélő költeménye alapján készült, és ahol ön a kalandok mestere. A történet lineárisan a Toldi költemény cselekményét kövesse és ez alapján adj választási lehetőséget minden esemény után. A választási lehetőségeket számmal jelölje. Toldi a főszereplő, aki egyes szám első személyben írja a történetet. Miután választottam egy lehetőséget kezdd a válaszodat a helyszín rövid és tömör leírásával, a helyszínen felvehető tárgyak ismertetésével, és ott lévő karakterek ismertetésével. persze bármi mást megteheszt, fára mászhatsz hogy szétnézz, ha leesel megsérülhetsz, a promt végtelenségig irhato, mondjuk meglehet adni hogy a történet szerinti fontos szereplok ne haljanak meg stb
  • Anonymusxx
    #12
    Érdekes hogy ennyire megváltoztatták, mert az alap így néz ki:

    https://www.youtube.com/watch?v=hCdYM0UInrw

    Ez inkább remake, nem?

    Amúgy már egy ideje megjelent: 2020-ban :))
    Utoljára szerkesztette: Anonymusxx, 2022.04.08. 15:30:18
  • Montanosz
    #11
    nem akartam külön topikot, megjelent szintén egy hatalmas klasszikus ujra alkotott kiadása
    The Bards Tale ARPG Remastered and Resnarkled
  • Montanosz
    #10
    megjelent egy gothic klon

  • molnibalage83
    #9
    Gothic 2.
  • molnibalage83
    #8
  • grebber
    #7
    Ez az
  • Montanosz
    #6
    a gothic 3 csp az mi?
  • molnibalage83
    #5
    A végén ez előbb fog elkészülni, mint a Gothic 3 CSP. Én már nem is nagyon hiszek benne, hogy az valaha készen lesz, főleg angolul...
  • molnibalage83
    #4
    A Gothic 3 jó volt, a játékmechanika az, ahol kurvára elhasalt. Az CP 1.74-gyel már ez a része is egész jó lett. AB + easy szint beállítással. Persze így sem volt értelme egy rakás dolognak, de legalább nem debil csapkodás volt az egész közelharc. A mágia rendszere a játéknak szoks szerint egy kalap szar... Kb. 2 vagy 3 db varázslatnak van értelme...

    A német és lengyen RPG felvevőpiac nagyon eltér a világ többi részétől, a Gothic és Enderal ott hatalmas fanbase-zel bír, a világ többi részén meg alig ismert.
    Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2017.09.21. 16:01:14
  • Probatbicol
    #3
    Azon kicsit megdöbbentem, hogy azt mondja a videóban, hogy a Gothicból majdnem 1 millió példányt adtak el Lengyelországban, mondjuk gyanítom ez az 1+2 összesen lehet, de akkor is, amikor az 1. megjelent akkor Magyarországon még nagyon kevés embernek jutott eszébe hogy eredeti játékot vegyen.

    Tök jófejek egyébként a lengyelek hogy a videó elején Magyarországot is belevették a community-ba, holott később kiderül hogy magyarok nem dolgoznak össze velük, pl. ezt a videót sem fordították. Esetleg egy lekes fordító csapat felvehetné velük a kapcsolatot ha van kedve, ha már megelőlegezték a bizalmat.

    Az is szimpatikus, hogy direkt kihangsúlyozták, hogy a Gothic 3 világa nem a projekt része, nem akarom bántani a 3-at, de az már teljesen más volt mint az 1-2.
  • grebber
    #2
    Rajongói előzmény készül a Gothichoz
  • Probatbicol
    #1
    Egy lengyel csapat dolgozik egy új történeten ami a Gothic I-II világában játszódik. Elég komolynak néz ki a dolog, szinkronszínészekkel dolgoznak, meg tudtak nyerni párat aki náluk eredetileg szinkronizálta a játékot.
    A történet a barrier felhúzása előtt 10 évvel fog kezdődni. Addon formában készítik, és mindenki ingyen dolgozik rajta, és az addon is ingyenes lesz. Sajnos először persze csak lengyel hanggal, de meg fogják csinálni az angol szinkront is. A másik rossz hír, hogy a megjelenést még csak megbecsülni sem merik. Remélem meg fog valósulni.

    Ezt a videót érdemes megnézni:

    https://www.youtube.com/watch?v=9F3_k5cBDq0

    Honlap: https://www.thehistoryofkhorinis.com/