14
-
#14 Köszönöm. Jónak tűnnek. ;-) -
#13 Wargame Red Dragon vagy Steel Division Normandy. -
#12 Engem sem nyűgözött le, a Firewatch-ot pl. jobban megoldották (az is Unity), de szerintem ez is elég jól néz ki.
Persze nem úgy "néz ki jól", mint egy 'AAA-s' Frostbite 3 (pl. Battlefield 1), CryEngine 5 (Sniper: Ghost Warrior 3, Prey) vagy Unreal 4 engine-es játék (ebből most nem jut eszembe max realitásra törekvő játék), hanem stílusos. Unity-vel is lehet nagyon szép játékokat csinálni, most csak az Osiris: New Dawn jut eszembe, amivel játszottam is, és tudom, hogy néz ki. -
#11 Bevallom, csak a cikket olvastam és a hozzá mellékelt képeket néztem. A művészi megoldások indie stúdióktól tetszenek, ha azok kreatívak, hiszen a nagy stúdiók "brute force" hozzáállásával szemben itt tényleg be kell vállalni szokatlan ötleteket.
Ez sokaknak sajnos nem jön össze - művészek és jó ötlet hiányában - de néhányuknak igen.
Háát...ez nem nyűgözött le összességében sem, nem hogy grafikában. Lehet, hogy kinőttem a játékból... Jóféle RTS-re azért még beneveznék.
Utoljára szerkesztette: Tetsuo, 2017.09.20. 01:44:47 -
#10 Láttad már a játékot videón? Lehet, hogy a képekből nem jön le, de ha játszik vele az ember, akkor látszik a játékon, hogy ez a szögletesség egy művészi fogás a dizájnerektől, és nem azért ilyen, mert valami alacsony poligonszámú régi szar motort használtak.
Hogy a kompromisszumok (pénz, fejlesztők száma) miatt lett-e ilyen, vagy a készítők ilyenre akarták csinálni (ugyanis indie játék), az más kérdés - valószínűleg mindkettő.
De szerintem tökéletesen érződik rajta, hogy egy korszerű motorral (Unity) készítettek elnagyolt, festményszerű grafikát. Olyasmi grafikája van, mint a Firewatchnak.
Nem értem, mit lehet ilyenen ennyit rugózni...
Nem tetszik? Oké, nyilván valaki az adott kor technológiájától elvárható maximális realisztikusságra adna maxot.
De 15-20 évvel ezelőtt nem ilyen volt a játékok grafikája. Akkor mai szemmel alacsony textúrájú, bénán modellezett, alacsony poligonszámú 3D objektumok kergették egymást kezdetleges fizikával. -
#9 Tíz évvel ezelőtt jelent meg a Bioshock, CoD 4: Modern Warfare, MoH: Airborne, Half-Life 2: Episode 2, STALKER, The Witcher, The Elder Scrolls IV: Shivering Isles... etc.
Szerintem inkább 15 évvel ezelőtti szinten lehet ez a grafika, de bizonyos esetekben még az 1998-as Carmageddon II is jobb grafikájú. :-D -
Mr. Perfect #8 ez a max értékelés a grafikára tényleg röhej.. hiába hangulatos ha kb tíz évvel ezelőtti szinten van... -
#7 Engem mindig az zavar egy túlélős játékban hogy ha nincs mentés.
Nem érdekel akármilyen nehéz az se érdekel ha napota csak egyszer ment
de ne legyen az hogy meghalok és kezdem nulláról...
A játék nagyon hangulatos de az emberek ma már nem szeretnek szívni.
A Skyrimet vagy Falloutot sem úgy játszotta senki végig hogy nincs mentés.
Nekem a Dont starve is tetszik de nincsenek Mazo hajlamaim hogy mentés nélküli játékokat végig is toljam.
Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2017.09.18. 20:28:47 -
#6 Sok helyen nincs. A CiV n+1-dik részének szebb grafikájára is tojtam rá. Ameddig a műfaji követelménynel és ár/érték aránynak és tartalomnak eleget tesz. A project zomboid is lehetne Dying Ligth szinten, csak akkor nem is létezne... -
#5 A grafika nem elsődleges, de azért van egy minimum szint... vagy neked nincs?
Ennyi erővel csinálhattak volna egy kvízt telefon applikáción azt' "csá".
Montanosz, ez irónia volt? Az Amanita Design kézzel rajzolt játékai szerintem gyönyörűek ehhez képest.
No mindegy. A témát érintő szimulációt illetően szkeptikus vagyok. A figyelembe vett paraméterek valószínűleg egy A4-es papíron elférnek, a valóságban pedig ha kimész egy erdőbe trillió behatás ér.
Oké, biztos van egy hangulata, de nem hiszem el, hogy köze van a realitáshoz. -
#4 Valahol elképesztő, hogy egy indie survivor játéknál ez az első ami eszedbe jut. Vagy a This War of Mine-t is lehúznád ezért? -
#3 a játék nagyon hangulatos, kiprobáltam
csak azért irjátok mert nem értetek hozzá, épp hogy szép a grafika ugyanis kézzel rajzolt :-D
-
#2 Ez a grafika öt évvel azelőtt is ciki lett volna. Gondolom valami vicc ez az értékelés. -
Fbn Lx #1 wow, elég menő az a 14szögletű kormány
2003-ban vagyok? az Enter The Matrix autós üldözései jutnak eszembe